Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: Bästa Image till DB7000S?

  1. #1
    Medlem
    Reg.datum
    Feb 2007
    Inlägg
    135
    Tackad
    1 gånger

    Bästa Image till DB7000S?

    Ska försöka få till delning mellan två DB7000s boxar här hemma men undrar vilken image är bäst.
    Vilket är enklast att cardsharea, viasat eller canaldigital eller är det ingen skillnad?

  2. #2
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    Gemini är enligt mig väldigt nybörjarvänlig...
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  3. #3
    Medlem
    Reg.datum
    Feb 2007
    Inlägg
    135
    Tackad
    1 gånger
    Citat Ursprungligen postat av Deaaaaaas Visa inlägg
    Gemini är enligt mig väldigt nybörjarvänlig...
    Ok
    Boxarna jag har var det någon Hydra i men jag körde i gemini 4.20 för att senare testa pli, men den var lite krångligare tyckte jag.
    Geminin påminner om Leatherface som jag har i 500 boxen så jag körde tillbaka gemini 4.20 och precis när jag gjort det fick jag se att det kommit en nyare version, 4.30 så nu har jag kört in den. :lol:

  4. #4
    Uppdateras Gemini lika ofta som Pli? Jag hittade deras hemsida som verkar vara fin och uppdaterad men Gemini har jag bara lyckats hitta här. Känns som Pli 'går in' för det lite mer men det kanske bara är inbillning. Får som sagt testa lite olika versioner.

Liknande ämnen

  1. Bästa image till min dm 800 "kinapuff"
    Av Oset i forum Dreambox
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2012-12-06, 21:13
  2. Bästa Image till AzBox
    Av ranchn i forum AzBox
    Svar: 21
    Senaste inlägg: 2010-03-17, 14:11
  3. Viasat kort i DB7000s
    Av mimmie i forum Dreambox
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-01-08, 09:50
  4. Svar: 13
    Senaste inlägg: 2006-12-23, 10:23

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss