Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: Marknätet

  1. #1

    Marknätet

    hejsan nu behöver en nybörjare hjälp av proffsen.
    Det är så att nu har jag fått boxer in i min lgh, Men jag har bara grundutb på kanal 1,2,4, kanal 6 och voice TV. Å detta tycker jag är lite dåligt och skulle villja skaffa ett kort som gör att jag kan få en "massa" trevliga kanaler. Men jag tycker inte att jag ska behöva betala en massa pengar varje månad för detta.

    Så är det någon som kanske kan hjälpa till med lite info om hur man kan gå tillväga? Allt jag vet är att det är ett kort som heter viaccess, om jag inte har helt fel...

    Är tacksam för all hjälp och info som jag kan få som kanske kan hjälpa mig i denna tråkiga värld..

  2. #2
    Finns inga kort till boxer.

    Och speciellt dyrt med boxer abb. är det inte heller.
    Lilla paketet går på ca 79kr/månad ocm jag inte missminner mig.

  3. #3
    ja, du har rätt i att det inte är så dyrt. Men det tråkiga är att för 79:-7mån så får man inte dom kanalerna som jag är ute efter. Och i dom större så får man några men inte alla.. Så om jag skulle villja ha "mina" kanaler så skulle jag behöva täckna alla utbud som dom dom har..

  4. #4
    Du kanske skulle satsa på parabol istället då, canal digitals familjepaket innehåller ganska många kanaler.

Liknande ämnen

  1. Nya kanaler i marknätet!
    Av GlaZz i forum Boxer
    Svar: 66
    Senaste inlägg: 2011-01-04, 18:26
  2. Svar: 9
    Senaste inlägg: 2010-05-09, 21:07
  3. TV4 Sport i marknätet!!!
    Av sodertalje i forum Boxer
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2008-03-29, 13:42
  4. Marknätet ?
    Av Klemman i forum Canal Digital
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2004-09-06, 10:45
  5. analoga marknätet
    Av frejac i forum Övrigt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2004-01-05, 12:37

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss