Resultat 1 till 3 av 3

Ämne: Bara gratiskanalar!

  1. #1
    Linuz
    Gäst

    Bara gratiskanalar!

    Jag har en macab dw 450 en gammal laptop 133 Mhz och ett SI från keycard.dk med 4,5 V spänning.

    Jag lyckas simulera kortet så att jag kan använda dekoderna, men jag kan bara kolla på gratis kanalerna tex BBC world mm. När jag försöker kolla på SVT eller C+ så får jag felmedelandet "Ins class 82" !

    Kör med Baud 8861 och 8821 alltså samma baud som flera andra kör på dessa boxar. Jag har även testat ca 500 andra baudrates också ... och jag kör med det atr som slutar på 30 30.

    Jag åkte över till en kompis som har en force s133 och hos honom fick jag inn alla kanalar utan problem kios mm!

    /Linuz

  2. #2

    Kan det vara så att

    ditt season är "rundat" i hörnen..Prova att fila lite så det liknar ett vanligt kort mer.

  3. #3

    Re: Kan det vara så att

    Citat Ursprungligen postat av pressvempa
    ditt season är "rundat" i hörnen..Prova att fila lite så det liknar ett vanligt kort mer.
    har samma problem själv.. kan det verkligen spela någon roll för motagaren o det är runda eller fyrkantiga hörn.. låter ju lite mysko....
    får väl testa när jag kommer hem.

Liknande ämnen

  1. Ip-telefonin bara dog.
    Av hogga i forum Övrigt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-03-06, 16:25
  2. Är det bara jag ......
    Av gits57 i forum Canal Digital
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2005-01-13, 19:53
  3. [LÖST] Bara Canal+?
    Av ComhitDala i forum Com Hem
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2004-04-08, 10:07
  4. Får bara in C+
    Av Frallan i forum Boxer
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2003-04-07, 13:30

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss