Resultat 1 till 5 av 5

Ämne: Funkar detta kort?

  1. #1

    Funkar detta kort?

    Lånade ett boxerkort av en vän för nån dag sen och försöker sätta upp en cs server men har inte kommit så himla långt än.

    Undrar dock om detta kort kommer att fungera han har nämligen 3 kort och det som jag fick låna har han inte ens packat upp, så idag kom jag på att det kortet kanske inte är aktiverat (Om det nu behöver aktiveras)

    Behöver det aktiveras?

    Betalar han redan för kortet eller kommer han behöva betala när det aktiveras? (Han har ingen aning själv vad han betalar, han bara gör det)

  2. #2
    Om det är tvilling eller normal abb på kortet så speler det ingen roll för hans kostnader.
    Är det korttidskort så är det förmodligen skillnad, vet inte hur tiden räknas på dom eller hur dom aktiveras.

    Personligen skulle jag ivf kolla att kortet fungerar innan jag började labba med andra saker, en felkälla mindre.
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  3. #3
    Citat Ursprungligen postat av T-bird Visa inlägg
    Om det är tvilling eller normal abb på kortet så speler det ingen roll för hans kostnader.
    Är det korttidskort så är det förmodligen skillnad, vet inte hur tiden räknas på dom eller hur dom aktiveras.

    Personligen skulle jag ivf kolla att kortet fungerar innan jag började labba med andra saker, en felkälla mindre.
    Ja det är ju sant.. men det kan inte va så att bara för att jag stoppar det i en boxermottagare så aktiveras det?

    Om kortet är aktivt så kommer det väl bara att uppdatera koderna och inget annat.. är det inte aktivt så är det väl bara svart bild?

  4. #4
    Citat Ursprungligen postat av jappish Visa inlägg
    Ja det är ju sant.. men det kan inte va så att bara för att jag stoppar det i en boxermottagare så aktiveras det?

    Om kortet är aktivt så kommer det väl bara att uppdatera koderna och inget annat.. är det inte aktivt så är det väl bara svart bild?
    Ja.

  5. #5
    Citat Ursprungligen postat av Orka Visa inlägg
    Ja.

    tackar

Liknande ämnen

  1. Svar: 123
    Senaste inlägg: 2009-10-23, 23:36
  2. Funkar verkligen detta???
    Av honkies i forum Övriga mottagare
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2004-10-15, 10:33
  3. kort 0113508****-* Funkar detta att mosca?
    Av piratkort i forum Canal Digital
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2004-02-19, 00:36
  4. Funkar detta
    Av viper23 i forum Canal Digital
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2004-02-05, 10:54
  5. Canal plus funkar med detta!
    Av fireblade i forum Boxer
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2003-02-07, 19:39

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss