Jag har varit borta ifrån marknaden med ComHem läääänge nu... Har kört på Bredbandsbolaget fram tills nu..
Och nu tänkte jag byta till ComHem igen, men är HELT novis på vad man ska ha... och det är väldigt mycket att läsa och söka här på ämnet..Tänkte ..varför uppfinna hjulet igen?..

Det finns säkert många här på forumet som har erfarenheter av vilken box man ska ha...

Först av allt... Jag har funderat på cardsplitting och någon bra box till det..
Men när man läser här så blir man lite förvirrad.. trodde inte det fanns så mycket att välja mellan.. Dreambox, Kathrein mm

Sen har jag varit startgroparna med att köpa en ny mediaspelare, då min X-box gick sönder, så kan man så kan man göra två flugor på smällen så vore det smidigt.. Alltså kunna streama film mellan dator och box i samma maskin.

Sen till kort osv..
När jag gick ifrån ComHem så var det fortfarande "nytt" med cardsplitting/charing, och man var tvungen att ha ett "fult kort" med sladdar på framsidan av kortet kopplat till en PC... gäller det fortfarande?.. eller kan man ansluta tex Dreambox till nätverket och på det sättet komma åt infon till/från kortet.. eller hur funkar det?

Mycket frågor...haha... men jag hoppas på mycket svar med... bra sådana med