Resultat 1 till 5 av 5

Ämne: editera

  1. #1

    editera

    Hallå!
    Har försökt att fatta det här med MK05, ticket au- ua uppdatering.men begriper inte... :shock: .
    Mitt fungerande au-kort har ticket. Efter vad jag läst i forumet får inte alla som gör ett au-kort det, betyder det att jag har rätt MK05 eller funkar det bara ett tag? kan jag editera min provider efter omkodning eller ska jag editera hexfilerna jag fått från morphex?? Eller ska möjligtvis tanka ner senaste filen från nätet och stoppa in mina mk?? och isåfall vilka??
    :?: :?: :?:
    zam
    Världen är som världen är!

    -Det är en sak att veta vägen ! Men det är en helt annan sak att vandra på den-

  2. #2
    Hej.

    Du kanske har en fungerande MK5 och SA. isf grattis!! för det är inte alla som får det när dom rippar ett org abb. eller så kan du ha sån tur som jag har haft dom senaste veckorna, att dom har kört på samma nyckel när dom kodar om Ticket dvs nyckel 08.

    jag begriper inte mycket av det där men det var svaret jag fick när jag frågade här på forumet

  3. #3
    Ticket kodas med mk08. mk08 uppdateras aldrig och finns i alla kort från början därför kan alla se ticket nu. blev det klarare nu ego?
    ALLA frågor ska ställas publikt i forumet och inte via PM till ComHit crew.

  4. #4

    Just na ja!!

    Just nu ja!!
    Men när de koder om via MK05 igen så kan vissa PKort sluta att fungera eller??? :?:

  5. #5
    precis.
    ALLA frågor ska ställas publikt i forumet och inte via PM till ComHit crew.

Liknande ämnen

  1. editera
    Av chefen99 i forum Dreambox
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-01-17, 21:17
  2. Editera kanallista i PC
    Av surfray i forum Övriga mottagare
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2004-07-01, 08:19
  3. Hur editera M11
    Av karl48 i forum Canal Digital
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-05-24, 16:31
  4. Editera M2
    Av zam1000 i forum Canal Digital
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2004-04-12, 19:23
  5. Editera
    Av ernfrid i forum Viasat
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2003-07-29, 08:50

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss