Resultat 1 till 8 av 8

Ämne: Humax problem

  1. #1

    Humax problem

    Har en Humax HDPVR 1000c i vardagsrummet med originalkort fungera perfekt. Skaffade en Humax CXHD 5000C till sovrummet. Tänkte fytta över kortet när jag vill titta i sängen. Men när jag flytta över kortet kommer jag bara till "Laddar Konfigurationsdata. Var god vänta." Har väntat i flera timmer men ingenting. Whats the problem. Är det nåt med cardpairing...eller????? :errf:

  2. #2
    Citat Ursprungligen postat av dratsab Visa inlägg
    Har en Humax HDPVR 1000c i vardagsrummet med originalkort fungera perfekt. Skaffade en Humax CXHD 5000C till sovrummet. Tänkte fytta över kortet när jag vill titta i sängen. Men när jag flytta över kortet kommer jag bara till "Laddar Konfigurationsdata. Var god vänta." Har väntat i flera timmer men ingenting. Whats the problem. Är det nåt med cardpairing...eller????? :errf:
    Ja det är det som krävs pairing mellan ny hdbox och ditt kort

  3. #3
    Hur gör man det? Kan jag gör det eller måste jag kontakta Comhem?

  4. #4
    Ja kontakta kundservice imorgon så har du igång det inom 20 minuter

  5. #5
    OK tack. Hur är det om jag ska kör en 3de box i köket en Humax 1201c (inget HD) Skulle det funka eller måste det var ett par också?

  6. #6
    nä det är inget problem alls, enda problem pairade kort har är en bugg i gamla 270 boxen som är åtgärdad i nyare mjukvaran, enda problem medn humax cx1201c boxen är att kortläsaren komer gå sönder men kör så länge det går

  7. #7
    Går det att köra en cardsplitter med dom 3 boxar jag har?

  8. #8
    Är inte så inne i just den biten fick just igång min första Cs server så, men det står ju mycket om smartwii interface så det lilla jag kan om det biten så borde det vara möjligt

Liknande ämnen

  1. Humax 5350 problem
    Av adam i forum Övriga mottagare
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2004-09-02, 23:43
  2. Humax 5350 Problem
    Av Cybex i forum Övriga mottagare
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2004-07-27, 16:56
  3. Problem med HUMAX
    Av Johan_S.W.A.T i forum Övriga mottagare
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2004-01-06, 16:34
  4. Humax problem
    Av aerorickard i forum Com Hem
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2003-11-06, 13:47
  5. [LÖST] Humax problem
    Av EnglishRubber i forum Övrigt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2003-09-19, 16:17

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss