Resultat 1 till 3 av 3

Ämne: Favoritlista DM600

  1. #1

    Favoritlista DM600

    Hej

    Ingen som har gjort jobbet och har en färdig favoritlista med CD + VIA ?

    Endast CD / VIA vore med snällt. Kollat runt men verkar inte som någon delat med sig innan ? För det måste väl funkar att kopiera från en box till en annan ?

  2. #2
    Jäklar så lat man får vara

    Tar ju fan bara 10 minuter så har du gjort en fin lista med DINA egna favoriter.

    Så om vi säger att jag delar ut min lista där barnkanalerna ligger i kategori Nellie ska du då ha en sådan oxå? =)

    Eller jag har tex valt bort några av dom vanliga kanalerna, tänker du då sluta titta på den kanalen?

    Gör den via webgränssnittet så slipper du använda dosan, enkelt och snabbt

  3. #3
    Hej

    Det är inte min egen box så jag har inte kunnat bekanta mig med hur webinterfacet fungerar. Kollade lite igår och det var ju inte solklart hur man ska göra.
    Sen passar det utmärkt med din lista eftersom de faktist har en dotter som heter Nellie

Liknande ämnen

  1. DM600 död
    Av kingboyd i forum Dreambox
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2010-08-16, 23:44
  2. Se DR HD FTA på DM600
    Av map_se i forum Dreambox
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-11-27, 08:44
  3. DM600 + Mp3.5 ?
    Av watashiwaonder i forum Dreambox
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2008-12-08, 22:41
  4. Dm600
    Av Grolt i forum Dreambox
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-05-02, 09:30
  5. Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-11-16, 15:33

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss