Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 11

Ämne: Köpt från Cableworld.se?

  1. #1
    Färsking
    Reg.datum
    Mar 2010
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    8
    Tackad
    1 gånger

    Thumbs down Köpt från Cableworld.se?

    Har beställt en vara från Cableworld.se som enligt dem själva ligger på lager samt ska kunna levereras på 2-4 dagar. Beställde den 23/3 på kvällen och fick den 26/3 ett tracking nummer via mail (pengar drogs från kortet den 23/3). Har idag den 6/4 fortfarande inte sett röken av paketet, samt att tracking numret fortfarande ger en information att "digital förhandsinformation mottagen" + min postadress. Paket har mao. inte skickats än. De svarar inte heller på mail eller telefon trotts flertalet försök. Någon mer som köpt från dem?

  2. #2
    Donator lonn2ses avatar
    Reg.datum
    Dec 2002
    Ort
    Örebro Län
    Inlägg
    664
    Tackad
    60 gånger
    Verkar vara fler som har problem med dem http://www.byggahus.se/forum/ovriga-...-internet.html
    http://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1066551
    Riktiga tomtar från Danmark verkar stå bakom denna soppa.:evil:
    Solo 4K
    Vu Zero
    Dreambox 500HD
    Wavefrontier T90

  3. #3
    Japp, jag har köpt grejjer ifrån dom!väntar fortfarande efter typ 3v! alla borde bojkotta dom! tycker jag iaf!
    Tänkte gå ut på Facebook, å "fråga" lite där om dom"kanske starta en grupp,att en elektronolikfirma "typ ifrån bl.a dk,är inte ok!
    Men vill man bli blåst,så e de helt ok!

  4. #4
    Färsking
    Reg.datum
    Aug 2011
    Inlägg
    26
    Tackad
    2 gånger
    jag brukar bara köpa från dm800.eu....kommer efter 5 dagar varje gång

  5. #5
    Seniormedlem
    Reg.datum
    May 2011
    Inlägg
    260
    Tackad
    13 gånger
    Citat Ursprungligen postat av ibo Visa inlägg
    jag brukar bara köpa från dm800.eu....kommer efter 5 dagar varje gång
    Det verkar du va rätt ensam om att tycka.
    DM800 HD SE • DM800 HD PVR (Klon) • HTPC - OpenELEC

  6. #6
    Jag öppnade glad i hågen ett paket från dem igår och upptäckte till mitt förtret att jag hade fått en optisk-till-RCA-adapter istället för en HDMI-till-scart-adapter som jag hade beställt. Blev naturligtvis irriterad och inte blev det bättre av att jag upptäckte att de inte hade nåt svenskt telefonnummer. Jag fyllde i formuläret på hemsidan och sedan ringde jag det danska numret. Först verkade det som att de lade på direkt men till slut svarade en kille och jag förklarade läget. Han sa att det var olika företag, men att han skulle kontakta dem på CableWorld och be dem läsa mitt meddelande direkt. Direkt för mig innebär direkt, men jag har fortfarande inte hört nåt och jag behöver adaptern på onsdag... Men jag såg att de är registrerade som ett svenskt företag, så då kan man ju anmäla dem om det inte skulle fungera. Jag väntar med spänning på om de hör av sig på måndag. Annars ringer jag igen.

  7. #7

    Angry Du är inte ensam om detta skall vi göra gemensam sak av detta d.v.s kontakta tv4

    Citat Ursprungligen postat av BPJ Visa inlägg
    Har beställt en vara från Cableworld.se som enligt dem själva ligger på lager samt ska kunna levereras på 2-4 dagar. Beställde den 23/3 på kvällen och fick den 26/3 ett tracking nummer via mail (pengar drogs från kortet den 23/3). Har idag den 6/4 fortfarande inte sett röken av paketet, samt att tracking numret fortfarande ger en information att "digital förhandsinformation mottagen" + min postadress. Paket har mao. inte skickats än. De svarar inte heller på mail eller telefon trotts flertalet försök. Någon mer som köpt från dem?
    Jag har fått ett bekräftelsemail från Nikolaj Nielsen. CableWorld.se efter att jag skickat mail om min betalning.
    Nu har jag ringt och fått svar att support ej ges av ett inspelat meddelande, samt skickat 2 mail om när varan levereras.
    Jag är milt sagt förbannad på detta och kommer av princip ej att ge mig.

    spotnicks

  8. #8
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Nov 2007
    Inlägg
    440
    Tackad
    22 gånger
    undrar om TS fått sina grejor jag, för TRE år är lång väntan.
    Hoppas du inte behöver vänta lika länge.

  9. #9
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Sep 2010
    Inlägg
    299
    Tackad
    16 gånger
    är nyfiken på VARFÖR i helv**e ni handlar av nätskojare? är det UNIKA produkter som inte finns nån annanstans? är det EXTREMT billigt? eller vad???
    ....ni får ursäkta...men nåt medlidande får ni inte av mig iaf...jag tror t.o.m en gravt förståndshandikappad kan se direkt på websidan att det handlar om skojare....

  10. #10
    Jag har skickat 3 mail och fått automatsvar som inte går att svara tillbaka på.
    senaste mailet skickade jag idag från min egen email, som besvarades på 3 sek. med följande: Til: Cableworld.se
    Emne: Saknad försändelse obesvarade mail!
    Sendt: 20. marts 2013 13:51:05 (UTC+01:00) Bruxelles, København, Madrid, Paris

    blev læst 20. marts 2013 13:51:17 (UTC+01:00) Bruxelles, København, Madrid, Paris.

    Vad kan man utläsa av detta?

Liknande ämnen

  1. Har ni köpt wii?
    Av Jojje_115 i forum Nintendo
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-06-24, 14:00
  2. Wii - program köpt i USA
    Av aoswede i forum Nintendo
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-11-08, 22:31
  3. [LÖST] Någon som köpt Boxerkort från www.nasare.com
    Av hissing i forum Boxer
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-12-18, 16:34
  4. Då var det gjort! Köpt parabolpaket...
    Av TouchMan65 i forum Övriga mottagare
    Svar: 22
    Senaste inlägg: 2004-09-20, 05:55

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss