Sidan 3 av 3 FörstaFörsta 123
Resultat 21 till 29 av 29

Ämne: Är Satvision Scandinavias Box en Clone eller ej?

  1. #21
    Medlem
    Reg.datum
    Sep 2003
    Inlägg
    144
    Tackad
    2 gånger
    Och varför skulle de spela i en annan division för? du säger alltså att DigitalNordic är oseriösa och bryr sig inte om sina kunder.

    Det kvittar i allra högsta grad var boxarna kommer ifrån för Dustin är inte vidare seriöst ha göra med vad gäller returer och reklamationer, men lycka till.

  2. #22
    Nej jag säger inte att DigitalNordic är oseriösa, men det är en viis skillnad mellan 31 milj och 2200 milj i omsättning.
    Har handlat av Dustin till mitt jobb sen mitt av 90 talet, och måste säga att det är ett av de företag som sköter reklamtion bäst.
    Vu + Solo2 DB800S +1 Förvirrad hund

  3. #23
    Färsking
    Reg.datum
    Nov 2004
    Inlägg
    20
    Tackad
    1 gånger
    Jag bara ler Dustin säljer DM 500c och den står som nyhet hos dem , den slutade att tillverkas före 2 års sedan :lol: till och med bilden på deras sida är en bild på en kopia ???? http://www.dustinhome.se/pd_5010400551.aspx

    Sen jag tror att små företag som satvision är mer rädda om sitt goda ryckte annsr finns dem inte längre, för Dustin spelar det inte stor roll eftersom dem har andra produkter.

  4. #24
    Medlem
    Reg.datum
    Sep 2003
    Inlägg
    144
    Tackad
    2 gånger
    Citat Ursprungligen postat av manhalhanna Visa inlägg
    Jag bara ler Dustin säljer DM 500c och den står som nyhet hos dem , den slutade att tillverkas före 2 års sedan :lol: till och med bilden på deras sida är en bild på en kopia ???? http://www.dustinhome.se/pd_5010400551.aspx

    .
    Hahaha...till och med den gamla svarta fjärren, måste vara minst 4 år tillbaks i tiden eller?

    Man kanske ska skicka mail till dustin och fråga om de garanterar originalboxar?

  5. #25
    De har ju plockat sortimentet från DigitalNordic som nu säljer 500c/s så de på Dustin har nog ingen aning om att det är Cloner eller vad det nu är..

  6. #26
    Medlem
    Reg.datum
    Sep 2003
    Inlägg
    144
    Tackad
    2 gånger
    Kolla detta på Digitalnordic

    http://www.digitalnordic.se/shop/new...S%C3%84TT.html


    Hahahaha...

  7. #27
    Färsking
    Reg.datum
    Nov 2004
    Inlägg
    20
    Tackad
    1 gånger
    Det står på digitalnordics hem sida att dm 500 Slut på lager! Rekommenderar istället DM 600 C , men Dustin har inga erfarenhet av dreambox och jag kan slå vad att dem vet inte vad man gör med dreambox och skulle CD eller Viasat tar kontakt med kommer dem att tar bort den från deras sida.



    Att det står på digitalnordics hem sida denna text
    VI STÖDJER INTE OLAGLIG NEDLADDNING ELLER ATT MOTTAGAREN ANVÄNDS PÅ ETT OLAGLIGT SÄTT
    är PGV att polisen har slaget mot några butiker i Sverige som digisat och almsat det står på dreamboxx forumet

  8. #28
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Apr 2008
    Inlägg
    340
    Tackad
    11 gånger
    Kränger man kloner är det lätt hänt att myndigheter kommer på besök. Almsat borde tänkt på det tidigare.
    Svarar på PM i frågor som är av allmänt intresse och borde ställts i forumet: Nej

  9. #29
    Jaha, efter 5 veckor hos dmm så är äntligen boxen på väg hem efter den 2a garantireparationen:lol:

    Skall bli intressant och se vad dom gjort denna gången:whistle:

Liknande ämnen

  1. dm8000 clone
    Av mongot i forum Dreambox
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2012-09-02, 21:27
  2. Dreambox clone
    Av bajen i forum Dreambox
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2012-01-06, 09:33
  3. Svar: 11
    Senaste inlägg: 2010-11-08, 20:24
  4. DM800 clone
    Av Appen i forum Dreambox
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2010-04-07, 12:16

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss