Resultat 1 till 2 av 2

Ämne: Stora problem med Acamd + dvbviewer

  1. #1
    Färsking
    Reg.datum
    Nov 2005
    Inlägg
    18
    Tackad
    1 gånger

    Stora problem med Acamd + dvbviewer

    Tjenare! Har stora problem sedan i Februari/Mars att köra dvbviewer + acamd.

    Jag kör acamd 0.6.0.3 som alla säger ska fungera, har testat både med och utan acamd_pmt.txt. Även testat lägga till prefered 0023200 mot caid 0500 men fungerar inte det heller.

    Helt plötsligt kan t.ex kanal 5 eller tv3 komma igång, men oftast står det cannot decode.

    Är det någon annan som har samma problem?? Har även testat uppgradera till nyare versioner utav både acamd och dvbviewer utan resultat, även testat mytheathre och progdvb med samma resultat.

    Kan inte bara vara jag som har problem med detta .

    För er som det fungera för, vilken newcs version kör ni? Jag kör version 1.13. Har fungerat innan men slutade fungera nu runt Februari, Mars. Har inte bytat kort.

    tacksam för svar, börjar riva mitt hår snart alltså.

  2. #2
    Medlem
    Reg.datum
    Apr 2010
    Inlägg
    43
    Tackad
    3 gånger
    nu kör inte jag boxer men newcs finns ju i 1.67 idag. Som ett första steg kan de vara bra att testa den?

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss