Resultat 1 till 3 av 3

Ämne: Problem att installera nya plugin

  1. #1

    Problem att installera nya plugin

    Hej,

    har en DM800 (clone) som jag installerat patchad Gemeni 5.0 image på. Imagen funkar kanon, men har problem att installera plugin på den via "Hantera utökningar".

    Jag får upp listan över plugins som finns tillgängliga, men så fort jag väljer pluginet och sedan "Process" så kommer det bara upp "Förbereder" och stapeln som visar förloppet går snabbt förbi två gånger, sedan får jag upp "Klar - installerat, uppgraderat eller avinstallerat 0 paket med 0 fel."

    Självklart har pluginet inte blivit installerat. Någon som har förslag på vad som kan vara orsaken? Då imagen funkar så bra är jag inte så sugen på att flasha om boxen. Finns alla paket att ladda ner på någon site, så man manuellt kan installera det? Jag vill bara ha den grafiska multi EPG:n installerad nämligen.

  2. #2
    razorx
    Gäst
    Gemini är lite skumt tycker jag. Jag har aldrig lyckats instalera nått från gulknappen utan man måste gå in i BP och leta efter extras tror jag den heter.

  3. #3
    Seniormedlem bpls avatar
    Reg.datum
    Feb 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    870
    Tackad
    23 gånger
    Installera via Telnet istället:

    ipkg install länk till paket

    http://dreamboxupdate.com/opendreamb.../experimental/
    | DM500S - OpenPLi | T55 - 0.8W 4.8E 13E 19.2E |

    BLACK AT HEART!

Liknande ämnen

  1. Installera Plugin
    Av tommmyboy i forum AzBox
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-07-01, 12:41
  2. Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-05-01, 15:46
  3. [LÖST] Problem med att installera Infinity Usb Phoenix driver
    Av openplattform i forum Canal Digital
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-02-13, 19:02

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss