Resultat 1 till 2 av 2

Ämne: Mediaspelare med DVB-T och softcam

  1. #1
    Medlem
    Reg.datum
    Apr 2009
    Inlägg
    62
    Tackad
    1 gånger

    Mediaspelare med DVB-T och softcam

    Tjenare

    För att minimera enheterna vid en TV så skulle jag vilja slå ihop mediaspelare och TV funktionen. D.v.s. en mediaspelare med DVB-T inbyggt där man kan installera/redan finns en softcam funktion för att koppla mot min NewCS server.

    Jag vet att jag beskriver en HTPC men regeringen godkänner inte att behöva ha en dator ståendes som kan behöva startas upp/startas om/väntas/inte så flickväns/barnvänlig.

    Någon som vet om det finns något liknande på marknaden? Finns ju lite mediaspelare ute med DVB-T inbyggt, men de är ju väldigt nerlåsta till sitt eget skal.

    //zyce

  2. #2
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Apr 2008
    Inlägg
    340
    Tackad
    11 gånger
    AzBox Elite, Premium (EOL), Premium Plus idag: Om du kan leva med att mjukvaran lämnar en del att önska. Om du klarar dig utan inspelning kan du köra igång redan idag.

    Ovanstående när Enigma 2 släppts: Sammalika som Dreambox men med en inte helt otrevlig mediaspelare.
    Svarar på PM i frågor som är av allmänt intresse och borde ställts i forumet: Nej

Liknande ämnen

  1. DM 500 HD som mediaspelare
    Av ab12cd34 i forum Dreambox
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2010-05-10, 21:39
  2. PS3 som mediaspelare
    Av RealElwood i forum Playstation
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-07-29, 07:37
  3. Mediaspelare ??
    Av jaka i forum Övrigt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2009-01-20, 17:54
  4. Dreambox 500c som mediaspelare
    Av ruttnahajen i forum Övriga mottagare
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-06-02, 11:45

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss