Resultat 1 till 10 av 10

Ämne: Allt med guldkort

  1. #1

    Allt med guldkort

    Tjena

    Jag har hört att ett vanligt guldkort inte klarar att få UA på allt... stämmer det?

  2. #2
    inte på ticket, men finns väl inget kort som klarar det?

  3. #3
    8) vet inte var du hört det någonstans!!! men det funkar utmärkt..kolla guiderna men inte ticket

  4. #4
    Går det inte att få UA på ticket ? är ni säkra på det, med funcard funkar det väl iaf om man har rätt nycklar eller?

  5. #5
    e väl samma på GK då, med "rätt" nycklar..

  6. #6
    niltz
    Gäst
    jag kör med guldkort. jag har aldrig haft problem med ticket. alla kanalaler inklusive ticket har fungerat i ett halvår utan avbrott. jag har inte så märkvärdiga filer, jag har bara läst av ett orginalkort med guldabbonemang.

  7. #7
    men då måste du haft en fruktansvärd tur, är ju långt ifrån alla som får AU på ticket om man gör som du..

  8. #8

  9. #9
    niltz
    Gäst
    det verkar inte va så ovanligt att få AU på ticket. jag har läst av 3 kompisars orginalkort med guldabbonemang. ticket har funkat AU hoss alla korten. vad är anledningen att man kan få AU-koder till ticket från bara vissa orginalkort? har det att göra med hur gammla orginalkorten är eller nått sånt?

  10. #10
    jag har läst av lite olika viasatkort med guldabb. och aldrig fått AU på ticket..

Liknande ämnen

  1. Lite om allt
    Av Mozart i forum Boxer
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-09-25, 11:45
  2. betala allt?
    Av buffy i forum Canal Digital
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2005-03-12, 18:10
  3. Ser man allt?
    Av adambertilsen i forum Canal Digital
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-02-28, 22:14
  4. Allt-i-ett-box
    Av [vedder] i forum Övriga mottagare
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-12-03, 07:28
  5. Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-08-10, 18:43

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss