Resultat 1 till 5 av 5

Ämne: DM600 från netonnet

  1. #1
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Oct 2007
    Inlägg
    254
    Tackad
    2 gånger

    DM600 från netonnet

    Någon som har koll på DM600s som netonnet säljer för 2000 kr? Jag antar att den är original?
    Jag tänkte köpa den till mina föräldrar, mest p.g.a. inspelningsmöjligheten med inbyggd hårddisk. Hur är det med flashminnet på den? På dm7000 har jag haft problem att installera addons för att minnet tagit slut, och då löst detta genom att köra från ett USB-minne, men eftersom DM600 inte har någon USB port så är det viktigt att veta att alla cams och addons kommer få plats i flashminnet.
    Jag vill köra mgcamd och scam på den, samt nån undertext addon.
    Kör den enigma 1 eller 2?
    Några andra större skillnader mot 7000s som bör nämnas?
    ~~ Allt som finns i luften är gratis ~~

  2. #2
    Donator
    Reg.datum
    Jan 2008
    Inlägg
    217
    Tackad
    2 gånger
    Den är enigma 1 och fungerar kanon. Jag hade aldrig några problem med den när jag använde den.
    Det skall mycket till innan minnet tar slut.
    Bytte bara för att få HD kanalerna :-P

  3. #3
    köpte i förrgår en DM600s hos satellitproffsen i Malmö 1790:- (säljer endast orignalboxar). Provade E2 men jag gillar inte denna mjukvara så jag bytte till E1 (Gemini) och kör med MgCamd 1.31. Tror det skall ganska mkt till för att du skal fylla flashminnet.

  4. #4
    Jag kör en DM600 med intern hårddisk. Tycker det funkar kanon. I princip allt jag ser på TV är inspelat.Ska jag se en elitseriematch spelar jag in den och börjar titta efter en timme. Periodpausern försvinner med några knapptryckningar och pisspauserna tar jag när jag vill utan att missa något. Samma sak med reklamkanaler. Spela in, vänta en kvart och börja titta. Tror inte jag sett TV-reklam på ett halvår...

  5. #5
    Seniormedlem
    Reg.datum
    May 2007
    Inlägg
    337
    Tackad
    26 gånger
    Alla Netonnets dreamboxar är original ! Har kollat upp även DM800PVR och DM500HD

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss