Resultat 1 till 2 av 2

Ämne: problem med hårddisk sata 2,5

  1. #1

    Exclamation problem med hårddisk sata 2,5

    jag har problem att instalera hårddisk scorpio blue 500gb 2,5 sata i min dreambox 800hd.
    jag tryckte meny- inställningar-system och sen på menyalternativet behövde jag trycka sen på hårddisken men hårddisken fanns inte på lista.var är problem?

  2. #2
    Donator sleddogs avatar
    Reg.datum
    Oct 2009
    Inlägg
    1 355
    Tackad
    21 gånger
    Citat Ursprungligen postat av laf Visa inlägg
    jag har problem att instalera hårddisk scorpio blue 500gb 2,5 sata i min dreambox 800hd.
    jag tryckte meny- inställningar-system och sen på menyalternativet behövde jag trycka sen på hårddisken men hårddisken fanns inte på lista.var är problem?
    Vad har du för image?
    På Gemini så går du via Bluepanel och sedan "device manager" där du skall välja att initiera hårddisken.

    Tänk på att ALLTID tala om vad du har för image då du ställer frågor, olika images har olika sätt att nå menyerna.

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss