Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 19

Ämne: frivisar alla kanaler och okodade idag?

  1. #1
    Medlem
    Reg.datum
    Mar 2006
    Inlägg
    37
    Tackad
    1 gånger

    frivisar alla kanaler och okodade idag?

    Hej Frivisar alla kanaler och okodade på kanaler idagn
    Nu jag kan se alla och hd kanaler utan hustler o ppv filmer.

  2. #2
    Medlem
    Reg.datum
    Mar 2006
    Inlägg
    37
    Tackad
    1 gånger
    okodade tid ca kl 10.00 idag till vidare nu

  3. #3
    Donator trugs avatar
    Reg.datum
    Nov 2003
    Inlägg
    173
    Tackad
    6 gånger
    Super good time fun

  4. #4
    sm0kie
    Gäst
    Kan de förbereda pairing eller något strul med avkodningen nu när dom sätter på den tillbaks igen, tro?

  5. #5
    Medlem
    Reg.datum
    May 2006
    Inlägg
    44
    Tackad
    2 gånger
    Jag har samma. Nice med HD kanaler

  6. #6
    Citat Ursprungligen postat av patito Visa inlägg
    Jag har samma. Nice med HD kanaler
    då borde du väl kunna svara på http://www.comhit.net/showthread.php...SVT1-2-HD-Info ?

  7. #7
    Tjo!

    Dom verkar ha haft problem vid lansering av CA-moduler (sådana som man trycker in i tvn).
    Så istället för att alla dom ska vara utan TV så har dom istället släppt alla kanaler fria under tiden som dom arbetar på problemet.

    Min teori varför just t ex hustler inte fungerar är att dom stänger av sändningen på dessa under tiden det visas erotik och inte har kryptering på då dom antagligen inte vill ha kritik för att sveriges alla barn får se erotik helt plötsligt.

    Den övre informationen kommer från en som jobbar på comhem, den nedre är precis som det står - en teori från min sida.

  8. #8
    Citat Ursprungligen postat av gujjdo Visa inlägg
    Tjo!

    Dom verkar ha haft problem vid lansering av CA-moduler (sådana som man trycker in i tvn).
    Så istället för att alla dom ska vara utan TV så har dom istället släppt alla kanaler fria under tiden som dom arbetar på problemet.

    Min teori varför just t ex hustler inte fungerar är att dom stänger av sändningen på dessa under tiden det visas erotik och inte har kryptering på då dom antagligen inte vill ha kritik för att sveriges alla barn får se erotik helt plötsligt.

    Den övre informationen kommer från en som jobbar på comhem, den nedre är precis som det står - en teori från min sida.

    Problemet är att Com Hem har problem med att skicak auktorisation till sina DTV kort och istället för att alla kunder bara sitter med frikanalerna släpepr com hem samtliga kanaler fritt förutom Hustler och Pay per view. problemet är under lösning men det är bara att var glad så länge man har alla kanalerna.

  9. #9
    Medlem
    Reg.datum
    Aug 2010
    Inlägg
    96
    Tackad
    1 gånger
    Tänkte precis skriva en sådan här tråd, fett nice med alla kanaler ju :P hahaha

    Antar att det åter går till som vanligt snart

  10. #10
    Medlem
    Reg.datum
    Mar 2006
    Inlägg
    37
    Tackad
    1 gånger
    Tack till comhem tomte släppt alla kanaler fria och tomte är glad att bjuda på alla kunder som har digital-tv box.

    Jag har retar till en kompis via webcam vid dator "Hej jo jag har beställt tv-paketet fullt till dig med alla kanaler på din digital-tv box"
    han sa nää. Han har precis säga upp av digital-tv nyss men han fick igen alla kanaler skratter! hehe sen bla bla..

    Jag har berättar till en kompis om digital-tv är släppt alla kanaler fria under tiden så min kompis vet nu.

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss