Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: mg_cfg å miracelbox

  1. #1
    Medlem
    Reg.datum
    Nov 2008
    Inlägg
    98
    Tackad
    1 gånger

    mg_cfg å miracelbox

    Har bytt ut min dreambox 500 clon mot en miraclebox m8. Men jag lyckas inte få den att skicka uppdatering till min kort server. Har testat både 01&03(kom inte ihåg vad raden heter, men ni kanske förstår vilken jag menar).

    Vet ni om det är en bugg i miracelboxen? Eller skall man göra något annat för att kunna uppdatera kortet med miracelboxen? Är lite less att man måste koppla in 500:an för att kunna uppdatera

  2. #2
    Seniormedlem bpls avatar
    Reg.datum
    Feb 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    870
    Tackad
    23 gånger
    Ändra A: till 01, spara filen och starta om MgCamd. Mer går inte att göra i MgCamd.
    | DM500S - OpenPLi | T55 - 0.8W 4.8E 13E 19.2E |

    BLACK AT HEART!

  3. #3
    Seniormedlem Bogdans avatar
    Reg.datum
    Jan 2009
    Inlägg
    602
    Tackad
    20 gånger
    Kör du samma kontonamn? Om det är nytt så se till att AU är på för rätt konto i newcs konfen också.

  4. #4
    Medlem
    Reg.datum
    Nov 2008
    Inlägg
    98
    Tackad
    1 gånger
    Tackar för svaren
    Jag har ändrat både till A:01 & A:03 och sparat och startat om boxen å mgcamden, men det blir ingen uppdatering. Och jag kör samma kontonamn som på min dreambox och den uppdaterar hur bra som helst.

    Jag skall testa och koppla om den från csp och direkt mot newcs istället och kolla om det är någon konflikt mellan miracelboxen och csp.

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss