Resultat 1 till 9 av 9

Ämne: dm 800 v72 clone

  1. #1

    dm 800 v72 clone

    Har jätte problem.
    Provat runt till alla omöjliga Secondstage...alltifrån 72 till 82.
    Flashningen går bra utan error men sedan då jag skall in med en image får jag error 01 ca not found.

    Har provat både gemini alltifrån version 4.6 till nyaste
    Har provat LTteam från den äldsta versionen till nyaste.

    Nån som har en lösning? Köpt ifrån mydalle dm800 hd v72

  2. #2
    när jag kör in ssl82 får jag följande meddelande:
    err: no sim 2xx found

  3. #3
    razorx
    Gäst
    Det sitter ett sim1.0 i den.. Annvänd images som är patchade för det simkortet. Alternativt så kan du testa att flasha om kortet till ett ferrari sim.

  4. #4
    Fråga 1: var hittar man image till sim1.0?
    Fråga 2: hur gör man för att flasha om kortet? eller måste man beställa ett nytt sim?

  5. #5
    Nu har jag öppnat boxen. Kortet är vitt och det är guld färgade banor på uppsidan.
    Vilken version är troligt att det är?
    Går det att uppdatera kortet eller krävs det att köpa nytt?

  6. #6

  7. #7
    När jag kör den så startar den skrivningen till kortet sedan händer absolut inget...någon som råkat ut för det?

  8. #8
    Vet någon hur lång tid en sådan uppdatering av kortet tar i minuter räknat ca?

  9. #9
    razorx
    Gäst
    ca 30 om jag inte minns fel. Sen kan det ju vara så att du har ett sim1 som inte vill fungera med updateringen.

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss