Resultat 1 till 5 av 5

Ämne: Dreambox Edit

  1. #1

    Dreambox Edit

    Jag ftp:se över buketterna från dB Edit till db800hdse:n utan problem. Men endast en favorittubrik av sex syns efter omstart! alltså inte hela bougetlisran som den ser ut i dbedit och i min andra db800hdse. Nån som vet vad jag gör för fel?

  2. #2
    De här är så skumt! När jag fört över mina favoriter med 6 rubriker typ Fakta musik film etc och sen reloadar och tom startar om så finns bara en enda rubrik/kategori. När jag sen hämtar favoriter från boxen i dn Edit så får jag hela kompletta favoritlistan! Men varför ser jag den inte i dreamboxen?

  3. #3
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Mar 2011
    Inlägg
    1 292
    Tackad
    139 gånger
    installation-system-anpassningar-aktivera flera favoritlistor

  4. #4
    Måste testa på en gång! Hade inte en aning om de fanns en av och på när det gäller flera favoritlistor. Har aldrig ens stött på detta problem. Stort tack iförväg!!!

  5. #5
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Mar 2011
    Inlägg
    1 292
    Tackad
    139 gånger
    många image makers väljer att ha det på default, så förmodligen därför du inte stött på det

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss