Resultat 1 till 1 av 1

Ämne: vissa kanaler inte tillgänliga längre

  1. #1
    Medlem
    Reg.datum
    Dec 2011
    Inlägg
    121
    Tackad
    1 gånger

    vissa kanaler inte tillgänliga längre

    Har en 800hd sen några veckor tillbaka. Anlita en firma som satt upp alla tillbehör inkl kabeldragning till vardagsrummet. Allt var frid å fröjd någon dag sen plötsligt kunde jag inte få in vissa kanaler. Tog dit firman igen som hittade felet, huvudet hade gått sönder.

    Va nöjd i några dagar sen blev det snöstorm och jag förlorade ännu fler kanaler. Det visade sig vara 2 stora grenar som hade tyngts ner och skymde sikten så jag tog fram sågen och de va klart. Bättre sändning än nånsin och kanalsökningen gav bra resultat.

    Nu har jag smygförlorat vissa kanaler, står N/A på kanalplatsen (1-5st) så jag vet inte ens vilka det gäller, sen så är kanaler som sjuan, tv4 film, tv4 fakta borta. Ibland har jag undertexter men varken bild eller ljud. Signalen är bra men något försvagad sen förut. Men nu kan det fan inte vara några mer grenar. :P Gäller endast kanaler på astras del men långt ifrån alla...iaf vad jag tror. N/a platserna vet jag ju inte
    Har ni några tips vad jag kan göra?

    Edit: kan tillägga att jag måste starta om cammen typ varje dag för annars är de svvart på kanaler som ska funka.
    Kör med openpli
    Senast redigerad av hedztrem den 2012-01-19 klockan 18:32.

Liknande ämnen

  1. Hittar inte vissa kanaler på DM800 klon
    Av bifurkation i forum Com Hem
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2012-02-01, 20:28
  2. HD kanaler funkar ej längre på DM500HD
    Av kalle2345 i forum Dreambox
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2011-01-21, 23:02
  3. Får inte in vissa TV1000 kanaler!
    Av sneaksneak i forum Dreambox
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2010-09-14, 05:14
  4. Kan inte byta mellan vissa kanaler.
    Av altair4 i forum Dreambox
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-09-06, 15:48
  5. vissa kanaler funkar inte
    Av Bond007 i forum Dreambox
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-05-30, 14:48

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss