Resultat 1 till 3 av 3

Ämne: Behöver er hjälp!!!

  1. #1

    Behöver er hjälp!!!

    Tja
    Igår fixade jag min box efter kanalomläggningen, la då in en nyare cable.
    Nu är det ju såhär att jag är server och mina anhängare har fortfarande ingen bild! Hur löser man detta?
    Man ska väl ändå inte behöva flänga runt hela jävla stan och lägga in det nya cables åt dem?
    Note: Har övertagit denna server så jag har inte varit med från första början!

    Haaaade

  2. #2
    ComHit Crew atomizeds avatar
    Reg.datum
    Feb 2004
    Inlägg
    9 231
    Tackad
    1 084 gånger
    Tja!
    Hade du läst reglerna innan du postade så hade vi sluppit ännu ett onödigt inlägg...
    Det är alltså inte tillåtet att på detta forum diskutera cardsharing utanför det egna hushållet. Så det som du och dina "anhängare" "runt hela jävla stan" håller på med får du diskutera någon annanstans men inte här!

    Men för att svara på din fråga så måste det läggas in ny cable.xml och göras ny kanalsökning i varje box, ja.
    Senast redigerad av atomized den 2012-03-01 klockan 13:59.
    Har du frågor om hur man gör, ställ dem i forumet! Skicka inte PM till mig!
    Använd SÖK i forumet. LÄS Guider och Wikis. Testa!!


  3. #3
    Vet inte hur man gör ett eget inlägg Har en DM 600 PVRC och får inte till mina Comhemkanalar alls efter omläggningen
    Kan någon vänlig själ ge mig en steg för steg förklaring hur jag ska göra...har nästan aldrig varit *in* i boxen och grejat TACKSAM FÖR HJÄLP
    Ps: Var gärna övertydlig

Liknande ämnen

  1. [LÖST] Behöver hjälp
    Av rob2003 i forum Viasat
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2003-11-25, 08:46
  2. [LÖST] behöver hjälp!
    Av marcelo salazar i forum Com Hem
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2003-11-04, 21:39
  3. behöver hjälp
    Av the_crippler i forum Com Hem
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2003-10-24, 21:17
  4. [LÖST] behöver hjälp
    Av fejset i forum Com Hem
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-08-18, 18:55

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss