Resultat 1 till 6 av 6

Ämne: Visat på 2 olika adresser

  1. #1

    Visat på 2 olika adresser

    Hej!
    Kan jag ha viasat på 2 olika adresser? ett på mitt året runt boende och ett på mitt lantställe.
    Har boxer idag så jag flyttar bara kortet mellan ställena men jag vill gärna se formel 1
    Funderar på att beställa viasat med 2 st mottagare har redan gamla paraboler på mitt året runt hus så jag kan installera den nya parabolen till lantstället.
    //Mikael

  2. #2
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Apr 2010
    Inlägg
    1 726
    Tackad
    105 gånger
    Du tar bara med dig boxen och kortet till landet. Det finns billiga paraboler att köpa på tradera eller blocket.

  3. #3
    Så du menar att jag kan få det att fungerar samtidigt både i stan och på landet om jag har tvillingkort (barnen kan titta i stan och jag på landet )är inte boxarna hopkopplade på något vis?

  4. #4
    ComHit Crew wildones avatar
    Reg.datum
    Jan 2004
    Inlägg
    1 484
    Tackad
    62 gånger
    japp, det finns ingen kontroll på vart du eller för den delen boxen befinner sig.. det finns ju dessutom fritidshusabb om jag inte missminner mig
    Multitasking means screwing up several things at once.


  5. #5
    Tack för svaren!
    Då skall jag beställa viasat med tvillingkort.

  6. #6
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Apr 2010
    Inlägg
    1 726
    Tackad
    105 gånger
    Du skrev inget om att barnen skulle stanna kvar i staden, men det skall funka utmärkt med tvillingkort.

Liknande ämnen

  1. Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-12-10, 19:52
  2. Tvillingabb på olika adresser?
    Av matte i forum Viasat
    Svar: 29
    Senaste inlägg: 2005-02-08, 08:51
  3. visat ticket
    Av macco i forum Viasat
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2003-11-08, 23:30
  4. Visat Piratkort ???
    Av acdcsaxon i forum Viasat
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2003-04-02, 18:05

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss