Resultat 1 till 2 av 2

Ämne: Image och cams DM-500 HD

  1. #1

    Thumbs up Image och cams DM-500 HD

    Jag ska imorgon hämta ut en DM-500 HD och hade tänk installera en ny image på den. Enligt den klistrade FAQ-tråden är de vanligaste Gemini, Newnigma2 och PeterPan. Har sen tidigare själv kört med OpenPli i en 600 PVR. I alla trådar som jag hittat där man frågar om tips för vilken image man ska välja skrivs det att det är efter tycke och smak. Jag undrar om det redan finns eller om någon kan skriva ner lite erfarenheter kring vad som då skiljer dessa olika avbilder.

    För min egna del är det intressant att det är en image som hålls uppdaterad och utvecklas.

    Samma fråga gäller egentligen cam-klient och cardserver. (kör cardspider på separat linux-maskin).

  2. #2
    Medlem
    Reg.datum
    Feb 2011
    Inlägg
    77
    Tackad
    1 gånger
    Openpli är det enda som jag har varit helnöjd med. Inte bara för att den har allt i downloads utan för att den känns gedigen och välarbetad med klockren streamfunktion. Körde Gemini tidigare och den var väl okej men jag skulle aldrig för mitt liv gå tillbaka.

Liknande ämnen

  1. flera Cams i 500HD
    Av nyfiken123 i forum Dreambox
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2011-08-27, 16:04
  2. cams,plugins Dream Elite Black
    Av gimmen i forum Dreambox
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2010-12-13, 20:42
  3. Cams till EDG-Nemesis DM800HD
    Av matkoh i forum Dreambox
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-05-25, 09:19
  4. Svar: 0
    Senaste inlägg: 2005-12-06, 16:13
  5. Sjukligt billiga Matrix reloaded Cams
    Av dreamer i forum Övrigt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2004-01-05, 18:39

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss