Resultat 1 till 2 av 2

Ämne: Frågor

  1. #1
    Lurk
    Gäst

    Frågor

    :?: Som jag läste i en annan tråd. Dumma frågor förtjänar inte dumma svar. Alla är vi barn i början. Har 3 frågor.

    1: Om ett kort inte fungerar med 08 nyckeln (1150) dvs svart bild med text.
    Kan man då utan att ha en programmerare få kortet att fungera.
    t ex. ändra prefixet till (1250) så att koden lägger sig på en annan rad??

    2: Är det någon ide att köpa en MP nu när det jobbas intensivt från ComHem,s sida att göra livet surt för filmfantasterna ?

    3: Den nuvarande koden har varit aktuell ett tag nu. Förut så bytte dom koder nästan en gång i veckan. Tycker inte ComHem synd om oss som inte kan se?

    Föressten ppv fungerar bra, förutom att det är svart bild dom första 3-4 min i varje film.
    Saknar den gamla goda tiden med dom analoga dekodrarna när dom lekte med synken. Ifs inte lika bra bild, men ändå bild.

  2. #2

    Hej..

    Om koden inte funkar så kan det vara du so knappat in nån siffra fel eller så.. (hänt mig).... Prova igen och prova med annat prefix om du vill men jag tror inte det hjälper....

    Att köpa en MP är alltid bra... Den klarar av dem flesta korten o så kan den ställas om så att man kan läsa av org kort.. (bra att ha när dem nya korten kommer, kan man försöka fixa istället för att vänta på andra.)

    Jag tror att Comhem har fullt upp med att få ordning på system bytte och kortbyte.. orkar nog inte hålla på o byta koder.. de vet ändå att de ska döda alla pirater om ett litet tag...

    Hoppas mina svar hjälpte nåt.

Liknande ämnen

  1. EPG frågor
    Av c-larsson i forum Dreambox
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-04-02, 11:53
  2. LCD tv frågor
    Av Dizzy_dan i forum Övrigt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-11-23, 08:05
  3. Frågor??
    Av Svenljungaz i forum Övrigt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2004-01-29, 16:20
  4. .dat frågor
    Av alorisx i forum Canal Digital
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-01-22, 21:11
  5. FrÅgor!!!
    Av Sussi.D i forum Com Hem
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-05-04, 17:54

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss