Resultat 1 till 5 av 5

Ämne: pairing

  1. #1
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Jun 2012
    Inlägg
    317
    Tackad
    4 gånger

    pairing

    Hur kommer man runt äckel hw pairing? ja vet att det går att komma runt det dock så vet jag inte hur stabilt det blir.. Kan någon dela med sig av erfarenheterna istället för att sitta med dom helt själva.. Karma is a bitch. både gott och ont kommer tillbaka PEACE

  2. #2
    ComHit Crew atomizeds avatar
    Reg.datum
    Feb 2004
    Inlägg
    9 231
    Tackad
    1 084 gånger
    Läs de här två trådarna så vet du nog allt som finns att veta:

    http://www.comhit.net/showthread.php...sat-HD-kanaler
    http://www.comhit.net/showthread.php...kanaler-kanske...
    Har du frågor om hur man gör, ställ dem i forumet! Skicka inte PM till mig!
    Använd SÖK i forumet. LÄS Guider och Wikis. Testa!!


  3. #3
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Jun 2012
    Inlägg
    317
    Tackad
    4 gånger
    ingen direkt pålit lig källa då hälften säger att det inte funkar och häflt en tvärt om. Ingen som vet någon bra lösning som går fort att testa?

  4. #4
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Mar 2011
    Inlägg
    1 292
    Tackad
    139 gånger
    bilderna på fungerande via HD är payserver, googla

  5. #5
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Sep 2011
    Inlägg
    445
    Tackad
    34 gånger
    Grejen är att man öppnar en av Viasats gamla boxar som ditt Viasat kort pairat med och lyssnar av den porten en bra stund så går det att att läsa av hårdvarunyckeln. På så sätt går det att få fram hd kanalerna. Men grejen är att din kunskap inom detta måste va ganska hög eller läs brutalt hög.
    Sen tycker jag att Viasat biter sej själv i svansen. Om man köper ett abonnemang av dem och inte får in hd kanalerna så lockar det ju att istället skaffa ett konto hos de stora CS nätverken med duktiga hackers. För det första funkar hd kanalerna sen är det MYCKET billigare. Så ärligt talat får Viasat skylla sej själva. Så sätt betalar jag mer än gärna Canal Digital deras pengar just bara för att de inte är idioter och pairar sina kort på det sättet. men kommer de att göra detta i framtiden va så säker på att jag säger upp abonnemanget då. Frihet att kunna välja själva över vilka boxar vi vill använda skall belönas inte utnyttjas.

    !OBS! Nej jag tänker inte svara på några såna frågor (i pm eller liknande) var man hittar nätverken eller om jag kan fixa, då makarna bakom detta forum inte vill ha sånt här som diskuteras i denna tråden. Respektera detta! !OBS!

Liknande ämnen

  1. CD Pairing?
    Av boostdb i forum Canal Digital
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2011-02-25, 12:08
  2. Pairing?
    Av juppe i forum Canal Digital
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-03-26, 08:57
  3. Pairing
    Av guruman i forum Canal Digital
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2005-11-07, 13:37

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss