Resultat 1 till 1 av 1

Ämne: Skybox F3

  1. #1

    Skybox F3

    Hej alla glad anvädare. Tänkte höra lite om denna Skybox F3. Bra/anus? Har varit intresserad av en dreambox den senaste tiden då jag har analoga kanalerna hemma 1,2,4,6. Jag vet att man kan få paketen via nått som kallas Server? Är detta korrekt? Ville då veta lite om hur enkelt detta skulle vara för mig? Om det är Dreambox som alla pratar om ell om en Skybox F3 som är betydlig billigare skulle fungera minst lika bra för mig? Är bara intresserad av att kunna köra på flera tv apparater+ha alla kanaler. Vill tillägga att jag läst om Skybox S12 och att texten skulle vara kass.. Jag hade tänkt att köra denna på min 60" tv. Och vad ni tro detta skulle ge för resultat. Vad jag förstod så är Skybox F3 Betydligt mycket bättre än Skybox S12? Väldigt tacksam för alla svar. Mvh Emil




    Skybox F3 Dual-Core CPU 1080P Full HD DVB-S/S2
    http://www.mixeshop.com/skybox-f3-du...ss2_p1436.html
    Senast redigerad av cyrlex den 2012-08-11 klockan 08:23.

Liknande ämnen

  1. Skybox S12 en HD-box för 400:-
    Av atomized i forum Övriga mottagare
    Svar: 63
    Senaste inlägg: 2012-09-20, 16:33
  2. CD på Skybox F3
    Av Mjolner77 i forum Övrigt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2012-08-21, 10:37
  3. openbox / skybox S9
    Av Highbeam i forum Övriga mottagare
    Svar: 143
    Senaste inlägg: 2012-06-07, 11:45
  4. Skybox S12
    Av rhexa i forum Övriga mottagare
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2012-05-28, 21:15

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss