Resultat 1 till 3 av 3

Ämne: Multi EPG på Gemini??

  1. #1

    Multi EPG på Gemini??

    Det ska gå att ändra EPG'n i Gemini så att den visar flera kanaler och kommande program(ungefär som ett exceldokument), men hur var det man gjorde, lyckas inte hitta det.

    DM600c, Gemini 4,x

  2. #2
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Aug 2010
    Inlägg
    424
    Tackad
    8 gånger
    Hmm kan inte titta i min DM500HD då den står på landet, men är det inte bara att trycka på INFO knappen och välja multi EPG därifrån ?

  3. #3
    Om man trycker pil ner, då får man upp alla kanaler och vad som visas just nu på varje kanal, vet inte vad menyn kallas. Trycker man då på info och väljer Multi-EPG får man upp 10 kanaler och vad som visas och nästakommande program.

    Detta kan man få upp genom att trycka på röd knapp direkt. Men när jag trycker röd knapp får jag bara upp vad som visas på aktuell kanal, trots att jag innan tittat på Multi-EPG.

    Fjärrkontrollen reagerar inte likadant mellan 500:an och 600:an, pil ner på 500:an byter kanal eller sänker.

Liknande ämnen

  1. multi abb
    Av becki i forum Canal Digital
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2005-08-30, 09:23
  2. Multi Pro brännare
    Av zidde i forum Övrigt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2004-11-15, 15:14
  3. multi-cas
    Av Bengt Bengtsson i forum Övriga mottagare
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-05-23, 10:35
  4. Multi UA???
    Av connyp59 i forum Viasat
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2004-01-16, 15:59

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss