Hej!
Sedan ett par dagar tillbaka har jag problem att få in Animal Planet HD på min DM500 HD. Började med att jag bara fick EPG för ett par program framåt och nu får jag inte in kanalen alls. Har gjort en ny kanalsökning och hittar sex stycken som heter "Animal Planet HD" och två som heter "(Old) Animal Planet HD". På de två som heter (Old) har jag EPG för nuvarande och ett program framåt. Däremot ingen bild, utan bara en bild som säger att kanalen bytt frekvens. Inte helt oväntat.

På de "vanliga" har jag en som ger felmeddelandet att Servicen inte hittas, denna hoppar sedan över till att Eurosport HD, med "hoppig" bild. En kanal visar bara "Tuning misslyckades". En visar "Service hittades inte", men visar bara svart bild. Ytterligare en med tuning misslyckades. Och två stycken visar Epg för två program men visar också bilden att kanalen bytt frekvens.

Någon som kan hjälpa mig komma till rätta med detta problem? Är endast Animal Planet HD som bråkar, vad jag märkt av och övriga kanaler fungerar felfritt. Operatör är Canal Digital.

Kör med OpenPLI 3.0. Tack!