Resultat 1 till 3 av 3

Ämne: Mobil

  1. #1

    Mobil

    Jag har absolut ingen kunskap i ämnet så jag bara spekulerar.
    Eftersom många nyare mobiler kan kopplas till datorn utan problem, är det inte då möjligt att överföra t.ex ringsignaler och spel som man laddat ner till datorn. Vanliga javaspel skulle väl inte fungera... eller? Går det? och hur lagligt tror ni att det är i sådana fall?
    Det är ingen som kan något om det eller har någon bra länk?

  2. #2
    Jorå, det fungerar alldeles utmärkt och är fullkomligt lagligt.. Ett av de bästa programmen för detta är nokia logomanager, som visserligen givetvis bara fungerar med nokia telefoner.. finns program som kan skicka upp java-applikationer också, har för mig det kan finnas nåt sånt program på samma sida.

    Programmet logomanager kan hantera kontaktlistor och skicka bilder (MMS, operatörslogo osv) och ringsignaler mm.

  3. #3
    tack, tack. Jag var ute på nätet och letade och hittade denna sida: http://www.mobilspel.se där finns det ett par spel man kan ladda till datorn för att sedan skicka till mobilen.

Liknande ämnen

  1. köpråd mobil
    Av rottweiler i forum Övrigt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-12-20, 21:03
  2. gsm i 3g mobil
    Av rottweiler i forum Övrigt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-08-10, 17:50
  3. LG 3 MOBIL
    Av snurre59 i forum Övrigt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-09-27, 15:35
  4. Mobil WAP
    Av GurraG i forum Övrigt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-04-16, 15:58

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss