Resultat 1 till 5 av 5

Ämne: Försvunnen EPG

  1. #1

    Försvunnen EPG

    Jag gjorde en ny kanalsökning idag och då tappade flera kanaler all EPG-info. Jag har testat både EPGRefresh och min zap-timer men inget har hjälpt.

    Några andra tips?

  2. #2
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Aug 2010
    Inlägg
    424
    Tackad
    8 gånger
    Vet inte vad du har för abonemang Via eller Canal... Hur som helst jag har Canal Digital och bläddrar jag en kort stund till "Motors TV" så rycker den ner all EPG...

  3. #3
    Jag kör båda och har sedan länge en zap-timer på Viasat Motor och Motors TV men inte ens de hjälpte.

  4. #4
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Jan 2009
    Inlägg
    310
    Tackad
    13 gånger
    Det har blivit så för mig med.....Jag använde alltid Comedy channel som epg zap men efter att den kanalen har bytt till dvb-s2 frekvens så har detta uppstått.....Vet inte om det kan ha med det att göra ??

  5. #5
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Aug 2010
    Inlägg
    424
    Tackad
    8 gånger
    Jag för inte heller ner EPG via comedy längre, vilket jag använda mig av förrut... Men Motor TV funkar klockers, fast dom du kanske måste kanalsöka och få in nya platsen för Motors, sen är det rocken roll !

Liknande ämnen

  1. Boot meny försvunnen?
    Av Acropora i forum AzBox
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-08-07, 22:27
  2. Försvunnen kanal
    Av Djinn i forum Viasat
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-01-04, 15:44

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss