Sidan 4 av 6 FörstaFörsta ... 23456 SistaSista
Resultat 31 till 40 av 55

Ämne: Amiko A3

  1. #31
    Medlem
    Reg.datum
    Oct 2008
    Inlägg
    129
    Tackad
    5 gånger
    Jag har lagt en instruktionsbok i filarkivet under övriga mottagare samt den senaste Oscam som skall användas när man har programvara senare än xxx.61

    Brukar väl inte dröja för länge innan de kommer igenom "moderatorkön"...

  2. #32
    du har inte uppdaterat texten på ett tag så jag undrar hur går det nu med undertexter, CS, zappande etc. är allt mycket bättre nu? har du tips på bra hemsidor för plugins etc?

  3. #33
    Medlem
    Reg.datum
    Oct 2008
    Inlägg
    129
    Tackad
    5 gånger
    Jag tycker det löper på riktigt bra med det du nämner, de kommer även släppa android 4.4 till A3an


    http://www.sat-support.tv/forum/view...a3375fe938676d bra sida med kunnigt folk...

    Kör du A3an idag?

  4. #34
    har precis beställt en mini combo och en A3. skönt att det nu löper på bra.

    tack för tipset på hemsidan...

  5. #35
    Rags32
    Gäst
    Citat Ursprungligen postat av penta77 Visa inlägg
    Jag tycker det löper på riktigt bra med det du nämner, de kommer även släppa android 4.4 till A3an


    http://www.sat-support.tv/forum/view...a3375fe938676d bra sida med kunnigt folk...

    Kör du A3an idag?
    Arbetar moderatorn hos Amiko? Han kan kompilera OSCam trots allt...

  6. #36
    Medlem
    Reg.datum
    Oct 2008
    Inlägg
    129
    Tackad
    5 gånger
    Nej, det gör han konstigt nog inte.

    Han brinner bara väldigt mycket för A3an och han gör det helt gratis.

  7. #37
    Rags32
    Gäst
    Citat Ursprungligen postat av penta77 Visa inlägg
    Nej, det gör han konstigt nog inte.

    Han brinner bara väldigt mycket för A3an och han gör det helt gratis.
    Ska försöka kompilera OSCam till Android igen så får vi se om det räcker för att det ska fungera i A3:n. Fattar inte annars hur den här personen kunnat göra det...

    Gör en guide på det OM jag lyckas.

  8. #38
    Jag vet att jag varit borta på ett bra tag, men rekommenderar varmt den senaste versionen av mjukvaran till A3:an. Den finns under beta (blå knapp i uppdateringsmenyn) och är enligt min mening den mest stabila hittills.

  9. #39
    har fått min A3 men få inte kanallistan från engima 2 att lira med min A3-a. jag lägger i listan och sedan söker igen alla satelliter men det står no signal när jag zappar till någon kanal. om jag tar bort listan och söker kanaler då fungerar det. fattar inte vad som är fel. några tips?

  10. #40
    Rags32
    Gäst
    Citat Ursprungligen postat av debit Visa inlägg
    har fått min A3 men få inte kanallistan från engima 2 att lira med min A3-a. jag lägger i listan och sedan söker igen alla satelliter men det står no signal när jag zappar till någon kanal. om jag tar bort listan och söker kanaler då fungerar det. fattar inte vad som är fel. några tips?
    Har du diseqc? Stämmer settings för varje satellit etc?

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss