Jag blir inte sams med inspelningarna till min VU+ Zero och jag gillar inte heller den medföljande mediaspelaren. Det ska tömmas listor och växlas mellan olika fönster med mera på ett inte helt genomtänkt sätt och en sån process är helt omöjlig att lära ett hondjur.
Finns det någon annan att ladda hem som funkar bra? Hittar ingen i download-biblioteket.

Det som händer i mitt fall är att jag har ett uppmappat NAS med ett NFS-share där inspelningarna hamnar. När jag så vill se det jag spelat in så kan det gå 1-5 minuter från det jag börjat se och så fryser bilden och "vänta" ikonen jobbar, sen släpper det - men ibland så hoppar den då fram mellan 5-20 sekunder och inte alls lika länge som pausen varat. Men ofta bara någon sekund och därefter rullar det på igen tills ett nytt avbrott kommer 1-10 minuter senare. Osv. Det är värst på HD-kanaler men det förekommer även på andra. Har testat att spela in till lokal USB-disk och då blir det bättre men det händer ändå någon gång då och då. Jag tror inte att det är i NAS'en felet ligger för spelar jag upp samma fil på min PC så fryser den inte.
Hur felsöker man en sån här sak?
Jag har Blackhole och avser inte att byta.