Som ni ser i rubriken. Fler som har samma problem? Android 7.1.1 och senaste Tapatalk
Som ni ser i rubriken. Fler som har samma problem? Android 7.1.1 och senaste Tapatalk
Same problem here .
Kör med iOS 10.3.3 och senaste Tapatalk
DM800HD SE x 2 | Newnigma2 |
Goody Goody...
Samma här.
Trodde det var för jag var utomlands och körde via vpn. Men det vara samma fel när jag kom hem till Svedala idag. "Nätverksfel, försök senare (get_thread|ComHit.net)
Skumt! Ska titta på det ikväll!
Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.
Verkar som felet ligger i att Tapatalk inte är kompatibla med PHP7.1. Har lagt ett supportärende hos tillverkaren så ska se vad dom svarar.
Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.
Har fått lite feedback från dom men dom forskar fortfarande i det. Verkar som det är lite plugins som också ställer till det. Har avaktiverat pluginet för att skicka tack i inlägg, dom såg att det verka ställa till det lite. Ska testa lite och se, återkommer.
Oki. Nu funkar det tack vare din inaktivering.
Skickat från min SM-G920F via Tapatalk
Verkar fungera bra nu ja. Ska titta närmare på pluginet också, verkar inte ha kommit någon officiell uppdatering, men fanns lite modifikationer som jag ska gräva ner mig i och förhoppningsvis få att fungera
Skickat från min iPhone med Tapatalk