Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: lite ppv frågor!!

  1. #1
    sassa
    Gäst

    lite ppv frågor!!

    tja, jag har "Humax 5100 C" för comhem och har nån comhem piratkort vet inte exakt va kortet heter fast alla kanaler funkar förutom detta som jag har störst problem med!

    1, vad ska jag göra för att få titta på PPV-sport (allsvenska matcher osv..)

    2. vissa säger att jag ska slå in nån kod, o var får jag tag på koderna och hur skriver jag in dem??

    (Jag har nyss fixat de o har ingen aning om nått skit så förklara gärna i detaljer.. gracias)

  2. #2
    Ifall ditt kort är ett kort som går att "remota" så kan du knappa in koden som återfinns under koder-forumet. Kollar under guider för att se hur man ska knappa in dessa. Det går även att göra om ett autouppdaterande (au)kort till remote, men då tappar man au-funktionen.

    Ofta kommer det en ny kod vid matchstart som brukar läggas upp av någon vänlig själ...

  3. #3
    sassa
    Gäst
    vart brukas dessa koder sättas upp ?
    var finns guiderna? (URL hade hjälpt)

  4. #4
    ComHit Crew
    Reg.datum
    Nov 2002
    Inlägg
    3 219
    Tackad
    14 gånger
    1) Titta på forumet
    2) Guider finns i min signatur, http://guider.comhit.net

Liknande ämnen

  1. Lite frågor om DM600S
    Av d4andwi i forum Dreambox
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-03-02, 13:14
  2. Ny på CD med lite frågor
    Av Dizzy_dan i forum Canal Digital
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-01-04, 18:39
  3. Lite nybörjar frågor
    Av ritznet i forum Boxer
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2003-08-26, 06:10
  4. [LÖST] Lite frågor
    Av jsmith i forum Com Hem
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2003-03-30, 18:49

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss