Resultat 1 till 8 av 8

Ämne: Installationsproblem!

  1. #1
    greven106
    Gäst

    Installationsproblem!

    Jag har skaffat en ComHem box idag och jag får problem när jag ska göra nätkonfigurationen. Jag bor i Karlstad och enligt den lilla boken man får med så ska koden vara 41017 men den hittar inget nät. Det står bara "Namnet på ert nät är: ?"
    Någon som har något förslag?

  2. #2
    kolla på comhems hemsida att det är rätt nummer ,,,

  3. #3
    greven106
    Gäst
    Ja, det ska vara rätt kod enligt ComHems hemsida!

  4. #4
    är du helt säker på att ditt hus är anslutet då?
    ALLA frågor ska ställas publikt i forumet och inte via PM till ComHit crew.

  5. #5
    greven106
    Gäst
    Ja då, det är jag säker på. Jag har ett extra uttag för bredband i vägguttaget. Det står dessutom i trappuppgången!

  6. #6
    Ett säkert tips är att om du har ComHem kanalen i ditt analoga utbud så kan du ansluta en digitalbox.
    Är du säker på att ComHem inte har lagt ut de digitala sändningarna på entreprenad som de gjort på vissa ställen. I så fall skall du kontakta de som ComHem har anlitat.
    Så var det i alla fall hos min morsa.
    Skicka gärna meddelande till mig. Både PM och till min e-post så svarar jag så fort jag kan.
    Är oftast upptagen dagtid!

  7. #7
    greven106
    Gäst
    Jag har ComHems informationskanal i det analoga! Jag får nog ta och ringa till dom imorgon! *suck*

  8. #8
    Jag bor i Gävle. Vissa dagar får jag ock så ? på nätet. Det är strul på sändningen ibland. Ge inte upp. Det går till slut. Men kolla alla anslutningar. 8)

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss