Resultat 1 till 3 av 3

Ämne: Skillnad mellan geo 32+, 34 och 34CW?

  1. #1

    Skillnad mellan geo 32+, 34 och 34CW?

    Vad är blir det för skillnad om man väljer geo 32+, 34 eller 34CW när man genererar hex filerna för GK i morphex? Här läst att om man gör GK och man ska ha en chans att AU ska funka ska man välja geo32+, är det så? Har en x-sat så funcard med slipstream funkar inte. Finns det nåt sätt för mig att kunna ha AU? Kan man tanka om boxen så den klarar slipstream?

  2. #2

    skillnad mella geo 32,34,34CW

    Ja du för att få kortet att datera upp sig självt så måste man ha rätt nycklar,jag själva använde GEO 34CW och det funkade perfekt de övriga programmen daterade ej upp sig själva.

  3. #3
    Men klarar man då fakenycklarna som skickas ut? Jag hade ett "vanlig" GK som slutade funka p.g.a. detta och vill nu göra ett nytt. MK nycklarna för AU är väl de samma som tidigare?

Liknande ämnen

  1. Skillnad mellan Sthlm och Luleå?
    Av byluma i forum Dreambox
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-11-21, 22:51
  2. Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-08-14, 13:26
  3. Skillnad mellan DragonCam 3.00 & 3.01
    Av hinken i forum Övrigt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2004-09-13, 13:22
  4. Skillnad mellan Geo32 och Geo34?
    Av santiago_99 i forum Com Hem
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2003-11-09, 10:57
  5. Dreambox, skillnad mellan versioner
    Av erikejw i forum Viasat
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2003-10-10, 08:33

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss