Resultat 1 till 5 av 5

Ämne: Göra ett vanligt remotekort?

  1. #1
    Diesel
    Gäst

    Göra ett vanligt remotekort?

    Tjena.

    Hur gör jag ett vanligt remotekort? När jag gör autokort så har jag bara kört mkextract. Sen brännt ut. Och när jag förut gjorde remotkort så tankade jag bara några färdiga filer som man kunde bränna ut. Hur gör man nu? Fattar inte hur man lägger in koder osv. Och hittar inga nya brännfiler som funkar. Vore tacksam för hjälp.

  2. #2
    Diesel
    Gäst
    Har alltså testat att knappa in senaste koderna i boxen. Men det funkar inte. Har fattat att jag ska tanka några tomma filer och sen lägga in senaste koden där. Hur gör jg det? Är ju inte i samma format. Fattar 0 som sagt.

  3. #3
    Om du 0:ar MK01, 02 och 04 och sedan bränner kortet så har du ett remote. :P

  4. #4
    Diesel
    Gäst
    Fattar inte ens hur jag gör det. =) Kan tilläga att jag inte har nån provider fil kvar. Och mitt originalkort är borta. Så jag måste alltså fixa detta med enbart grejjer som finns online.

  5. #5
    Diesel
    Gäst
    Har nu tankat COMHEM_GOLD34_EEPROM.HEX och en editor. Vafan ska man fylla i på alla dessa mks då? Alla koder som finns online är ju bara en rad. Snacka om att man är blåst
    =)

Liknande ämnen

  1. Hjälp, jag gör som vanligt.
    Av Rios i forum Canal Digital
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2005-01-18, 23:36
  2. Bluff som vanligt?
    Av hogga i forum Boxer
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2004-12-17, 11:38
  3. Comhem +vanligt TV-kort?
    Av Der Alte i forum Com Hem
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2004-07-03, 15:09
  4. Hur gör man ett remotekort (utan AU).
    Av frozen i forum Com Hem
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2003-04-25, 16:54
  5. som vanligt tacksam....
    Av zinho i forum Övrigt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2002-12-09, 13:56

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss