Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: Kanske ett bättre svar

  1. #1

    Kanske ett bättre svar

    Oftas går det att kopiera ett GK men det är alltid lättas att ha tillgång till ett orgkort (ditt eller någon annans) att för att fixa ett PK.

    Det ryktas om Via2 kort men än har jag inte själv kommit i kontakt med ett sådant. Däremot har jag i sommar sätt att de byt färg på kortet till svart men det var bara att köra på som vanligt.

    En personlig åsikt är att jag tycker att man skall äga sitt eget org om så med lägsta utbudet. Den åsikten står jag för.

    Ett alt som en del arbetskamrater gjort är att gå ihop om ett ab och sedan dela på det.

    Att vara rädd om sina pengar är OK men att leva på andra, ja ......

  2. #2

    På fel plats

    Skulle varit ett svar på AU-kort till boxer

  3. #3
    Så du tycker inte att man lever på andra om man har piratkort men betalar lägsta abonnemangsavgiften? Vad är skillnaden i att göra så jämfört med att bara ha piratkort och inte betala nånting alls. Självklart förstår jag att om man betalar den lägsta abonnemnagsavgiften så får Senda de pengar de behöver för att fortsätta med marksänd digitaltv men vad är det för skillnad att betala till Senda men inte till tex Canal+. Lever inte du också på andra om ser på betalkanaler gratis?

  4. #4

    Hmm

    Det här ämnet kan disskuteras i det oändliga....
    Men jag håller med förste talare...

Liknande ämnen

  1. [LÖST] bättre conax
    Av peter pettersson i forum Canal Digital
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2004-01-16, 09:57
  2. Är BOXER bättre än COMHEM?
    Av esso1 i forum Boxer
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2003-12-17, 12:47
  3. Bättre dekoder
    Av Zetagi i forum Com Hem
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2003-04-15, 22:40

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss