Resultat 1 till 9 av 9

Ämne: 8-favoriter??

  1. #1

    8-favoriter??

    Hej,
    Har förstått att det ska räcka med att ha ett orginal kort 8 favoriter för att göra ett au-kort för c+ o TV1000. Kan någon förklara hur det fungerar??
    Ett kort som har 8 favoriter borde väl inte få koduppdateringar till SA för C+ och TV1000?? Förutsatt att ingen annan men samma SA har dessa kanaler?

    Eller har jag fattat fel :?:

  2. #2
    Du får läsa av org kortet och göra en egen provider , hur du gör det får du läsa i forumet för det finns jättebra förklaringar, eller så hittar du guider längst ner på forumet. :lol: :lol:
    Mvh // tropical

  3. #3
    Tack, men det var inte riktigt min fråga
    Jag vet redan jag skapar ett au kort, det jag undrar är hur det kan fungera? Och om det alltid fungerar då man går ett au-kort av 8 fav eller ifall det krävs att någon inom samma SA abbonerar på betalkanalerna??

  4. #4
    Jag hade ett sånt kort gjort av providers från 8 favoriter , men efter ett tag så slutade den fungera , så jag antar att den kan ta emot fakekoder.
    Mvh // tropical

  5. #5
    ...har ingen aning om HUR det fungerar, men vet ATT det fungerar...

    Har själv ett originalkort med enbart basutbud (alltså inga 8 fav), och har bränt ett AU på Funcard med slipstream. Körde tidigare med AU Guldkort men brände om på Funcard för att undvika fakekoderna.

  6. #6
    stathagen
    Gäst
    Eftersom canal+ och TV1000 m fl kanaler inte kör med UA uppdateringar så funkar det även om du bara prenumererar på basutbud.

  7. #7
    Tack för svaren,
    stathagen, du menar alltså att alla 255 får koduppdateringar till SA oavsett ifall det ingen abbonerar på dessa kanaler?

  8. #8
    stathagen
    Gäst
    exakt.

  9. #9
    Och nu när spionerna från comhem läser detta kommer de att ua-koda canal+ och tv1000

Liknande ämnen

  1. 16 favoriter
    Av kentstefan i forum Com Hem
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-01-15, 22:05
  2. Svenska favoriter
    Av Thåström i forum Viasat
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2005-09-15, 15:53
  3. 8 Favoriter
    Av bursu i forum Com Hem
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2005-04-13, 20:17
  4. Byta favoriter
    Av yougart i forum Com Hem
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2004-03-15, 14:31
  5. Fråga ang 8 favoriter
    Av culo i forum Com Hem
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2004-01-04, 16:44

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss