Resultat 1 till 9 av 9

Ämne: Skillnad mellan "Comhem Slipstream" och "Com

  1. #1
    santiago_99
    Gäst

    Skillnad mellan "Comhem Slipstream" och "Com

    Hej!
    Jag tänkte programmera mitt funcard med "Comhem Slipstream" och "Comhem Fun (1.20) men då undrar jag eftersom både är till för Funcard vad är då skillnaden mellan dem?

    Om jag bränner t.ex. COmhem Slipstream kommer då comhem visa de kodade kanalerna ??

    Tacksam för svar..

  2. #2
    slipstreamfilen kan du remota behövs ju tex för ppv ibland
    To Dare is To Do

  3. #3

    Den...

    ...stora skillnaden är att slipstreamfiler klarar ComeHems fakeuppdateringar.Det är ett AU/REMOTE-KORT.Remote behövs till PPV./MVH 8)
    Aldrig hata. Bara Älska.

  4. #4
    santiago_99
    Gäst
    Hej igden.. Vad är PPV för ngt då? E nybörjare, tacksam för svar..

  5. #5

    ...

    Pay Per view kanalerna.film+sport.Du finner dem på kanalplats301-310(för film)och350-354(för sporten)/MVH :lol:
    Aldrig hata. Bara Älska.

  6. #6

    Re: Den...

    Citat Ursprungligen postat av Mr.F
    ...stora skillnaden är att slipstreamfiler klarar ComeHems fakeuppdateringar.Det är ett AU/REMOTE-KORT.Remote behövs till PPV./MVH 8)
    Även fun 1.20 klarar fakeuppdateringar! När sen ppv byter koder så kan man ju editera den filen!

    majos :smile: :smile:

  7. #7
    Gäst
    Även fun 1.20 klarar fakeuppdateringar! När sen ppv byter koder så kan man ju editera den filen!
    Funvxs 1.2 klarar inte fakekoder. Testa med en SA grupp som får fakenycklar så får du se. Alla filer kan editeras, men absolut snabbaste sättet att ladda nya nycklar om man inte har AU är att ladda Slipstream med Phoenix interface, den funktionen stödjer SlipstreamED.

    /Spock

  8. #8
    santiago_99
    Gäst
    ok tackar för hjälpen

  9. #9
    Citat Ursprungligen postat av Spock
    Även fun 1.20 klarar fakeuppdateringar! När sen ppv byter koder så kan man ju editera den filen!
    Funvxs 1.2 klarar inte fakekoder. Testa med en SA grupp som får fakenycklar så får du se. Alla filer kan editeras, men absolut snabbaste sättet att ladda nya nycklar om man inte har AU är att ladda Slipstream med Phoenix interface, den funktionen stödjer SlipstreamED.

    /Spock
    Inte tar mina Funvxs 1.2 emot fakekoder!

    majos :smile: :smile:

Liknande ämnen

  1. Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-01-14, 20:34
  2. Till "comhit crew" eller nån annan "kunnig&qu
    Av simpsons_2002 i forum Com Hem
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2003-08-19, 16:37
  3. Comhem boxar!!Malmö""""
    Av musse64 i forum Com Hem
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2003-02-06, 10:21

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss