Sidan 1 av 3 123 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 25

Ämne: 20 : e NOVEMBER

  1. #1

    20 : e NOVEMBER

    Har för mej att jag läste för en sådär två tre veckor sen här på forumet i någon tråd att alla piratkort kommer sluta fungera den 20 november... det stod att det nya systemet träder i kraft då...

    20 november är det idag och mina funkar perfekt fortfarande... Någon mer som har läst något liknande här eller???

  2. #2
    sattstuff
    Gäst

    glæd du dig over du stadig kan bruge dit gamle kort ?

    Hej Simpsons_2002
    du skal jo nok forvente at late night er det slut
    og så kan du ikke som hidtil bruge dit gamle V***** kort til din comhem
    herefter er det C***x i dit V****s reader - så du får meget mørk skærm

  3. #3
    Vet inte om jag läste det här eller nån annastans. Men jag har läste det i alla fall och hela tiden tagit det för ett osannt rykte.

    Kan aldrig tänka mig att de skulle stänga av innan samtliga abonennter fått sina nya kort.

  4. #4
    misstänker samma sak... att det blir svart i rutan efter midnatt.. men men det åter står att se

  5. #5
    Citat Ursprungligen postat av alvar
    Vet inte om jag läste det här eller nån annastans. Men jag har läste det i alla fall och hela tiden tagit det för ett osannt rykte.

    Kan aldrig tänka mig att de skulle stänga av innan samtliga abonennter fått sina nya kort.

    det ligger nåt i det du säger.... för jag har några vänner som inte har fått det nya kortet än.. men jag är nästan säker på att jag läste det här i någon tråd i detta forum... måtte jag ha fel...

  6. #6
    sattstuff
    Gäst

    hej igen

    Nej de lukker formodentlig ikke før alle som har 1 gyldigt abbo har fået nye kort.
    men så kan du være meget sikker på det er slutus prutus
    samme sker her i Dk i disse dage - nyt kort til selector systemerne - så der vil helt sikkert blive panik før lukketid
    dog er kortene her af vanlig Viaccess system
    mvh. :shock:

  7. #7

    En Tanke...

    Jag har fått info. om att alla inte fått comHems nya ännu.Kan det vara så att efter alla inom ett visst nätnummerområde fått sitt nya kort att det gamla släcks ner för det nya bara i det området?
    Jag tycker dock det låter som mer jobb för dem.Så troligen väntar de på att alla fått korten och släcker det gamla för alla samtidigt..
    Kanske är det så illa att samtliga har det nya "blå" efter denna dag och någon gång under kvällen kanske det rasslar till,mycket spännande!
    Någon som vet något intressant? :doh:
    Aldrig hata. Bara Älska.

  8. #8
    dom stänger inte ner idag. det var bara ett falskt rykte tolkade jag det som, När jag läste det här.. tyckte luktade som att det var en comhem anställd som skrev det..

  9. #9
    hoppas verkligne att det var ett falsk rykte bara... men men de funkar fortfarande.. så ja tror nog också att det ara var ett falskt rykte

  10. #10
    PsyCor
    Gäst
    Så det är sant att allt kommer sluta funka???

    Så fort alla fått sina nya kort så är allt kört???

Liknande ämnen

  1. Svar: 12
    Senaste inlägg: 2006-11-06, 16:34
  2. Svar: 21
    Senaste inlägg: 2005-11-13, 21:17
  3. [LÖST] 20 november....Nu släcks sytemet hos ComHem:(
    Av K-BoB i forum Övrigt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2003-11-19, 19:41

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss