Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: Dags för ...

  1. #1

    Dags för ...

    ...att lägga ner pajkastningen o samarbeta istället,kanske? :evil:
    Aldrig hata. Bara Älska.

  2. #2
    smack
    Gäst
    tåget har sakta börjat rulla, nu gäller det att komma till ändstationen med så många vagnar kvar som möjligt...om ni fattar vad jag menar. det finns banditer vid sidan av spåret. dessa banditer är comhem. de kommer göra allt för att sabba så tåget inte når sin slutstation. namnet på ändstationen? piratkort! Tuff tuff tuff...

  3. #3
    Hänger på totalt där.... Det är inte för att man inte har råd, som man använder alternativ-kort. Utan för att Combort försöker suga ut allt för mycket stålar för en massa gamla skitfilmer... Men det tänkte jag inte på, pengarna ska väl räcka till en massa feta bonusar åxå, kanske...

  4. #4
    jag lovar att hjälpa till så mycket jag kan, säg bara vad jag ska göra så ska jag se vad jag kan göra =)

Liknande ämnen

  1. Då var det dags..
    Av Mozer i forum Övrigt
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2005-10-19, 14:44
  2. Då var det dags, T-Bird!
    Av Mr.F i forum Övrigt
    Svar: 56
    Senaste inlägg: 2005-04-12, 03:28
  3. Då var det dags för en ny tv!!
    Av klas i forum Projektorer
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2004-11-04, 08:49
  4. Då var det dags då!
    Av ZoN i forum Boxer
    Svar: 51
    Senaste inlägg: 2004-04-30, 08:36
  5. [LÖST] ok, då var dags igen....
    Av zinho i forum Com Hem
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2002-11-11, 10:44

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss