Resultat 1 till 8 av 8

Ämne: Känner någon till Basiccard

  1. #1
    brkkjn
    Gäst

    Känner någon till Basiccard

    Eftersom det verkar bli besvärligt att få tag i Funcard så undrar jag om det finns någon som har tittat på Basiccard, och i så fall kan det vara ett alternativ. Vilket av dem i så fall?
    http://www.piccard.nu/

  2. #2
    Är de besrvärligt att få tag på Funcard? Har du kollat på http://www.keycard.dk

  3. #3
    brkkjn
    Gäst
    Jaha det verkade ju vara enkelt att beställa där, än så länge. Vilket Funcard skall man då välja till en Boxer och kan jag använda min "gamla" Multiprogramerare 3.5?

  4. #4
    Minsta billigaste kortet räcker och blir över.
    Mp3.5 må vara gammal men den rockar fortfarande, använd mutiprog 1.20 programmet

  5. #5
    Inget av de basic som dom säljer där funkar de ska heta Bc 4,5 b med rsa om jag inte mins fel ? Sen en grej till hur får du tag på en img fil som fungerar på boxer ? Gör du den själv :shock:
    Dreambox 7000s Samsung 9500 patchad Nokia 9310 x4 tvilling abb på fampak.Triax dvb 354 t. Sat 1*W 5*E 13*E

  6. #6
    bc till boxor nej
    köp fun för 56+moms och frakt istället

  7. #7
    Citat Ursprungligen postat av Evex
    bc till boxor är du ful
    fun för 98 kr
    Om jag har förståt detta med de olika forumen visat, conax, boxer, rätt så ska man skriva i respektive forum och eftersom de är skrivit i boxer forumet så är de inte så jäkla tokigt i fall de är den man menar åt minstone så är de så de är tänkt ATT DE SKA VARA . De kanske är du som är full :?: Och föresten betalar du 98 för ett funcard så har du blivit blåst jag köper mina för 54 kr
    Dreambox 7000s Samsung 9500 patchad Nokia 9310 x4 tvilling abb på fampak.Triax dvb 354 t. Sat 1*W 5*E 13*E

  8. #8
    Skärpning tack. Detta är inte FFF. :naughty:
    ALLA frågor ska ställas publikt i forumet och inte via PM till ComHit crew.

Liknande ämnen

  1. Någon som känner till Samsung DSB 350 B-vci ?
    Av Sixten_r i forum Övriga mottagare
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-01-06, 11:59
  2. Känner ni till något bra Mc -forum ??
    Av P-son i forum Övrigt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-04-12, 09:40
  3. filer till CD för ett Basiccard
    Av acey i forum Canal Digital
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2004-11-25, 17:16
  4. Filer till BasicCard
    Av BenkeBus i forum Canal Digital
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2004-05-21, 10:30
  5. är ingen av er som känner till detta ?
    Av P-son i forum Canal Digital
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2003-12-16, 23:21

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss