Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 11

Ämne: Digiturk

  1. #1

    Digiturk

    Hej har hört att man ska kunna få in det turkiska-canaldgital. Undrar vart man kan hitta dessa filer/koder eventuellt tomma providers..

    ////Tack på förhand..

  2. #2
    testa www.sat-key.org m.v.h.wiggen
    vissa har det andra inte här i lappland har vi det w----från MALÅ

  3. #3
    Tack för länken wiggen.. Men jag hittar inga Au-filer till ett silver-kort bara koder men då hittar jag inga tomma providers.. Tack iallafall Är det någon som har en annan bra länk att komma med så Be my guest..


    ////TAck på förhand..
    --> NOLLTOLERANS <--

  4. #4

  5. #5
    blev inge klokare av tossuns länk sitter och letar men förstår inte allt riktigt till 100%..

    Troligen gör jag nog bara fel. jag vet inte riktigt hur jag ska gå tillväga med filerna jag laddar hem får anntingen hem bara en pic-fil eller ett par eeprom filer och två text dokument en med koder i och en read-me. då öppnar jag eeprom filerna och lägger in koderna men det funkar inte Jag får sedan två filer en eeprom fil och en pic-fil som jag sedan bränner över. När jag sätter in kortet i min sat-motagare och går in på programkort står det då viacess ''Viasat'' och i kort läsare två ''conax'' så jag kan inte vara helt ute och cyckla.. Eller?? men gör säkert fel som vanligt men om någon har tid lust att berätta hur jag ska gå till väga vore jag evigt tacksam..

    /////Tack på förhand..

  6. #6
    vad menar du med turkiska canaldigital??????? om du menar digiturk så du måste ha org kort och blocker för att kunna titta på det

  7. #7
    jaha blev det vell ingen digiturk för min del då tack för svaren iallafall...
    --> NOLLTOLERANS <--

  8. #8
    Vet någon var man kan köpa en blocker? Med typ 16f84 på, eller dylikt?

  9. #9
    Har någon handlat ifrån t.ex. www.satboy.com? (De verkar ha en blocker)

  10. #10
    hur ska jag få softver till Samsung 9500 VI CI och ny till Magic Module tusen tack av amidja

Liknande ämnen

  1. Digiturk med Irdeto
    Av fevzi i forum Irdeto
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-03-24, 21:02
  2. DB - Digiturk
    Av lillen00 i forum Övrigt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2004-03-22, 22:20
  3. digiturk
    Av firericardo i forum Övrigt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-12-19, 09:58
  4. [LÖST] digiturk med titanium
    Av altekin i forum Övrigt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2003-12-18, 20:00

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss