Resultat 1 till 8 av 8

Ämne: piratkort.nu

  1. #1
    pk
    Gäst

    piratkort.nu

    Fick igår tillbaka mitt conaxkort tomt!!! surprise!! å nån smartmagic har man ju inte sett röken av :twisted: :evil:

  2. #2

    pk

    Samma här pk, fick tillbaka mitt för några dagar sen och ingen SmartMagic, och kortet är lika dött som det var efter 20/5 så nu vet man säkert att dom blåser folk på pengar :lol:
    //Falo.

  3. #3
    Så ni fick tillbaka ett kort som är tomt? Kommer kortet från dom ursprungligen?

  4. #4

    Kronblom

    Japp, jag köpte kortet i februari och när det dog 20/5 så skulle man skicka tillbaka det så att dom skulle fixa det under sommarn, men det kunde dom inte, då fick jag ett mail att jag skulle få en SmartMagic istället, men det fick jag inte, utan bara kortet tillbaka igen lika dött som innan.

  5. #5

    piratkort.nu

    Okej, vi har blivit blåsta. Men, varför blåste dom oss inte redan från början? Korten som vi fick i våras funkade ju perfekt innan dom kodade om. Tyvärr går det ju inte att få tag i dom på något sätt, dom svarar ju varken i telefon eller på mail. Men det som gör mig mest förbannad är att en kompis skickade in en intresseanmälan om conax kort och då skrev dom tillbaka att det fanns kort och att han skulle göra som vi gjorde. Jag har varnat honom, men det skulle vara kul och veta om dom som anmäler sig nu får ett fungerande kort. mickeimaras

  6. #6

    Piratkort.nu

    Samla ihop ett gäng å ha deras postbox under uppsikt så att den som går dit å hämtar pengarna från lättlurade kunder kan ge lite uppläxning tillbaka (kompanistryk)

  7. #7
    Kan bara instämma i vad som skrivits. Jag fick också tillbaka mitt vita Conax-kort. Skickade tillbaka det omedelbart och begärde att få min Smart Magic modul som utlovats. Men det vete tusan hur det blir med det.

    Det verkar ju lite underligt att skicka ut korten igen när de inte funkar om firman har för avsikt att blåsa oss, då vore det ju mer logiskt att inte skicka ut något alls. Men den som lever får se.

    Jim.

  8. #8

    Kortet tillbaka

    Kortet går ju att progga om nu iallafall, det är ett BC kort ZC 4,5 D så har ni bara en IMG fil med nycklar så går det för kortet är inte låst.
    //Falo.

Liknande ämnen

  1. Piratkort
    Av markusla i forum Boxer
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2005-08-19, 20:17
  2. Ang Piratkort...
    Av codehunter i forum Övrigt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-04-24, 18:07
  3. piratkort
    Av poppe i forum Com Hem
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-03-20, 14:06
  4. Piratkort
    Av JBL i forum Viasat
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2004-11-16, 20:30
  5. Piratkort i AUS ?
    Av frozen i forum Övrigt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-03-23, 14:46

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss