Resultat 1 till 5 av 5

Ämne: Bara hälften av kanalerna funkar

  1. #1

    Bara hälften av kanalerna funkar

    nu när jag satte in mitt Conaxkort för första gången igår kväll och de har fortfarande inte hoppat igång. Gäller bl.a alla 4 Discovery och alla Canal+ och TV1000/Cinema.
    Vad göra :?:

    edit: Har en Sagem Hyrbox och det är orginalkortet som inte vill vara med ops:

  2. #2
    Har du provat att ringa till Comhem?

  3. #3
    Fyfan för dom jävlarna på comslem, två(2) kanaler funkar bara för mig efter frivisningen. på måndag kommer dom få höra ett å annat.
    kommer blandat annat att kräva att jag inte ska betala för nåt som inte funkar. :x

  4. #4
    Tror inte detta stämmer, nu sedan conax-bytet ligger väl alla kanaler utom ppv i samma nivå, mot förut då ppv i sin tur var uppdelad på film i en nivå och sport i en annan. Därför ser jag det som otroligt att du inte kan se allt.

  5. #5
    Animal planet och Discovery channel är dom enda kanaler som funkar.

Liknande ämnen

  1. Funkar CS för HDTV kanalerna med Kathrein?
    Av mdredfox8 i forum Kathrein
    Svar: 26
    Senaste inlägg: 2008-08-31, 14:55
  2. Är det bara strong 8700 som funkar??
    Av nicko1 i forum Övriga mottagare
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2005-09-27, 18:37
  3. BARA CANAL+ och TV1000 funkar....
    Av $k8ir8 i forum Com Hem
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2003-08-31, 12:57

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss