Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 20

Ämne: rek av brännare

  1. #1

    rek av brännare

    jag vill få igång ett fung kort till canal digital. men efter att ha läst lite inlägg så vet jag inte om jag ska uppgr min mp 3.5 till 1.9 firmware för 20 kr eller slänga ut 500kr på en ny brännare som klarar titanium card och m2 kort? läste att m2 kortet inte gick bränna om... man var tvungen att bränna om det med m2 brännaren för att det skulle funka... min fråga är vad rek ni en uppgr av firmware klart det biligaste alt eller en brännare som klarar alla kort utan problem...jag funderar på multipro lite dyr men kanske värt ...vilken fungerar egentligen bäst med dessa kort????

  2. #2
    Rattle
    Gäst
    Ser ingen anledning till att köpa en ny brännare istället för att upppgradera för 20kr. MP3.5 fungerar fint till m2-kort.

    /Rattle

  3. #3

    Rek av bränare

    Hej! köp en mini s-mause/phonix för M-II ock Titanium och ha mp3 till att prog gold mm det är minsta strulet.

  4. #4
    LillTroll
    Gäst
    titanium funkar utmärkt att progga med MP3.5
    Jag har firmwire 1.5 på min och det funkar kanon, samma med BC, Dock måste jag ha 1.8 för att kunna progga MII korten

  5. #5
    Jag som inte har någon brännare vad ska jag satsa på för något? Båda för idag och på sikt.

  6. #6
    Citat Ursprungligen postat av limo
    Jag som inte har någon brännare vad ska jag satsa på för något? Båda för idag och på sikt.
    Jag tycker mp 3.5 seriel... Den klarar alla kort och är billig, 500 pix..

    Usb versionen klarar alla utom titanium (enligt adteknik)

  7. #7
    Ok så den seriela klarar med än usbn?

    Finns det något mer ställe man kan beställa den och köpa kort på samma ställe?

  8. #8
    Mp 3,5 rules thats it´ no worys boys
    Dreambox 7000s Samsung 9500 patchad Nokia 9310 x4 tvilling abb på fampak.Triax dvb 354 t. Sat 1*W 5*E 13*E

  9. #9
    Citat Ursprungligen postat av limo
    Ok så den seriela klarar med än usbn?

    Finns det något mer ställe man kan beställa den och köpa kort på samma ställe?

    Nope!!
    Brännaren får du köpa på www.adteknink.se och kort på www.keycard.dk

  10. #10
    ok, men var det skillnad på usb och serial (förutom det upperbara) ?

Liknande ämnen

  1. m2+brännare
    Av rottweiler i forum Canal Digital
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-08-09, 13:04
  2. Brännare??
    Av isso38 i forum Canal Digital
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2004-07-01, 05:38
  3. [LÖST] Brännare
    Av toini i forum Canal Digital
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2004-01-22, 19:50
  4. Dvd brännare
    Av taido i forum Övrigt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2003-12-31, 18:06
  5. Var ska jag ha för brännare
    Av tnilss24 i forum Com Hem
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-09-25, 22:26

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss