Resultat 1 till 3 av 3

Ämne: Total nybörjare!!!

  1. #1
    bostero
    Gäst

    Total nybörjare!!!

    Jag kan i princip INGENTING om sånt här men det är väl dags att lära sig... har just flyttat till radhus och med på köpet följde en massa satellit grejer... (snubben som bodde här förut hade tydligen köpt värre grejer till nya stället).
    Grejen är såhär, jag har motorstyrd parabol, en mottagare som heter echostar DSB 808, nått som heter magic modul, nått som heter MII samt en MII brännare... dom här sista grejerna (MII) hade han just fått och inte ens installerat... Snubben viste inte ens om dom var kompatibla med dom andra grejerna...
    Frågan är då... som det är nu kan jag se viasat (tv1000, mm) grejer samt fria kanaler... vad för nytta kan jag ha av MII? vad kan jag se med det? funkar det med mina grejer? Vad kan jag ha för nytta av brännaren?
    Är det nån som vet, eller vill lära mig lite... så hör gärna av er...

  2. #2
    kalle.p
    Gäst
    Hej
    http://www.comhit.net/search.php Här finns svaren på dina frågor.
    mvh kalle.p

  3. #3
    Jag tycker att du ska köpa en funcardbrännare på www.keycard.dk och ett funcard och ladda ner filer från stopstop.ubb.cc och bänna över filerna (se guide). MII kortet andvänds just nu till CanalDigital (filer finns åxå på stopstop) Viasat byster system snart, bara så att du vet.

Liknande ämnen

  1. Total nybörjare med en 7025a
    Av Bas_Lars i forum Dreambox
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2006-06-25, 21:28
  2. [LÖST] total nybörjare
    Av nanabush i forum Boxer
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2003-12-29, 20:03
  3. [LÖST] Total N00B
    Av Lukascool i forum Com Hem
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2003-05-04, 10:40
  4. [LÖST] Total Newbie
    Av Jeppe i forum Övrigt
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2002-12-05, 17:45

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss