Resultat 1 till 6 av 6

Ämne: trött

  1. #1

    trött

    Hmm som jag har fattat det så finns det koder??, bara att man inte får tag på dem för att de är i händerna på pengagnidna *#"%@!*...?

    Hur f*n får de tag på dem? polers som jobbar på CD?

  2. #2
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    Just nu finns det inga publika koder... Sen finns det massvis med saker som faktiskt fungerar men som hålls privat eller inom en sluten krets och därför aldrig kommer hamna publikt...

    Folk som får tag på filer/koder som fungerar känner antagligen någon som är jävligt haj på sånthär eller så är dom själva det...
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  3. #3
    Sysslar inte eurocrypt,net med coder längre?

  4. #4
    Hur får dom tag i koderna frågade nån.

    Jag tror att det är folk som jobbar med att serva mottagare dom har ett test kort som går på alla kanaler för att kunna felsöka dom kortena är nog dåligt skyddade så därifrån läses koderna ut på nått viss.
    Troligen kommer vi alla att dö innan vi levt färdigt . . .

  5. #5
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    Citat Ursprungligen postat av storfors
    Hur får dom tag i koderna frågade nån.

    Jag tror att det är folk som jobbar med att serva mottagare dom har ett test kort som går på alla kanaler för att kunna felsöka dom kortena är nog dåligt skyddade så därifrån läses koderna ut på nått viss.
    Tyvärr är det inte så väl. På de demo kort som vi har fungerar endast bas utbudet. Så det är inte mer än ett vanligt pisse abonnemang
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  6. #6
    Hmm ok men på den tiden som anovo servade nokia så fanns det men det är klart det var viasat det
    Troligen kommer vi alla att dö innan vi levt färdigt . . .

Liknande ämnen

  1. Trött på svenska eurosport
    Av 929RR i forum Dreambox
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-10-31, 17:55
  2. Trött på melodifestival......
    Av dbss i forum Övrigt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-03-17, 04:45
  3. Trött på CD
    Av henrik007 i forum Övriga mottagare
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2004-12-06, 19:08
  4. Trött på testbild!!!
    Av Kilroy i forum Viasat
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2004-04-01, 21:55
  5. Trött på frågan ang. Conax piratkort!
    Av ZxD i forum Canal Digital
    Svar: 21
    Senaste inlägg: 2003-09-25, 11:52

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss